اولین اردوگاه قرآنی کشور در رامسر کلنگ زنی شد

با حضور معاون پرورشی فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، اولین اردوگاه قرآنی کشور در رامسر کلنگ زنی شد به گزارش حرف آنلاین، علیرضا کاظمی در آئین کلنگ زنی اولین اردوگاه قرآنی کشور در رامسر با بیان اینکه در حوزه اردویی نیاز به تفریحگاه نداریم و باید از فضای سبز در راستای اهداف تعلیم و تربیت […]

با حضور معاون پرورشی فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، اولین اردوگاه قرآنی کشور در رامسر کلنگ زنی شد

به گزارش حرف آنلاین، علیرضا کاظمی در آئین کلنگ زنی اولین اردوگاه قرآنی کشور در رامسر با بیان اینکه در حوزه اردویی نیاز به تفریحگاه نداریم و باید از فضای سبز در راستای اهداف تعلیم و تربیت باید استفاده کنیم گفت: برای فعالیتاای اردویی که نقش بزرگی در تعلیم و تربیت دارد بسته ها و سبدهای مختلفی از فضاهای اردویی را تعریف کنیم.

وی با اشاره به اینکه از فضای قرانی در اردوگاه ها استفاده شود تصریح کرد: دانش آموز وقتی وارد این فضا می شود درک و معرفتش نسبت به قرآن بیشتر و با ابعاد مختلف قرآن در تفسیر قرآئت روخوانی آشنا شود.

کاظمی با بیان اینکه در بخش های مختلف شکلی از ذائقه قرآنی استفاده شود گفت: با طراحی جدید و به روز متناسب با ذائقه های دانش آموزان رامسر بهترین مرکز گردشگری کشور شود تا گردشگران از اردوگاه قرآنی استفاده کند.

معاون وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: نیاز به کمک و مساعدت مسئولین رامسر داریم تا در حوزه مسائل دینی و قرانی گام های موثری برداریم.

 

خبر: جلال کمالی