اوج قهرمانی‌های ورزش مازندران در سال 95

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: سال 95 با پیروزی و موفقیت ورزشکاران مازندرانی در مسابقات المپیک، جهانی و آسیایی همراه بود و سالی سرشار از اوج و شکوفایی برای ورزش استان در مدال‌آوری رقم زد. حبیب حسین‌زادگان در همایش تجلیل از ورزشکاران اسکواش استان اظهار کرد: سال 95 با پیروزی و موفقیت ورزشکاران مازندرانی […]

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: سال 95 با پیروزی و موفقیت ورزشکاران مازندرانی در مسابقات المپیک، جهانی و آسیایی همراه بود و سالی سرشار از اوج و شکوفایی برای ورزش استان در مدال‌آوری رقم زد.

حبیب حسین‌زادگان در همایش تجلیل از ورزشکاران اسکواش استان اظهار کرد: سال 95 با پیروزی و موفقیت ورزشکاران مازندرانی در مسابقات المپیک، جهانی و آسیایی همراه بود و سالی سرشار از اوج و شکوفایی برای ورزش استان در مدال‌آوری رقم زد.

وی افزود: در سفر اخیر وزیر ورزش و جوانان از چند طرح و پروژه ورزشی استان بازدید شد و قرار شد برای برخی از این پروژه‌ها اعتبارات خوبی اختصاص یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه یکی از اقدامات و برنامه‌های اداره‌کل در سال 96  تخصیص اعتبار و بودجه است، تصریح کرد: با تخصیص اعتبار و بودجه به هیأت‌های ورزشی، بخش مهمی از مشکلات هیأت‌های استان کاسته می‌شود.

به گزارش فارس ، حسین‌زادگان در پایان با اشاره به ظرفیت بسیار بالای ورزش مازندران گفت: با وجود قهرمانان متعدد، ورزش مازندران در سال 95 در کشور افتخارآفرین و موفق بوده است و امیدوارم این موفقیت و افتخارآفرینی در سال 96 هم برای ورزش مازندران ادامه داشته باشد.