انهدام باند سرقت دوچرخه در آمل

فرمانده انتظامي شهرستان آمل، از شناسايي و انهدام باند سرقت دوچرخه با 17 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش حرف انلاین، نعمت الله آزادی گفت: در پي وصول چندين فقره پرونده سرقت دوچرخه در سطح شهرستان آمل، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی اين فرماندهي قرار گرفت. فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: […]

12814672_1026300750774080_8697812495458046225_n

فرمانده انتظامي شهرستان آمل، از شناسايي و انهدام باند سرقت دوچرخه با 17 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حرف انلاین، نعمت الله آزادی گفت: در پي وصول چندين فقره پرونده سرقت دوچرخه در سطح شهرستان آمل، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی اين فرماندهي قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: ماموران کلانتری 13 این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتي و تقویت گشت های انتظامی، موفق به شناسایی اعضای یک باند سرقت در این شهرستان شدند.

سرهنگ آزادی تصریح کرد: ماموران با هماهنگي های قضائي ، متهمان و مالخران را که با تشکیل یک باند 6 نفره اعم از 3 سارق و 3 مالخر اموال مسروقه بودند در عملیاتی ضربتی دستگير کردند.

وی با اشاره به این که متهمان در بازجويي هاي به عمل آمده تاکنون به سرقت 17 دستگاه دوچرخه در این شهرستان اعتراف کردند ،خاطر نشان کرد: در ادامه این عملیات در بازرسی از مخفیگاه متهمان و مالخران دوچرخه های سرقت شده کشف شد.

آزادی همچنین، اظهار داشت: متهمان پس از تشکيل پرونده با حکم صادره از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند .

فرمانده انتظامي شهرستان آمل در پايان با بیان این که همکاری مردم با پلیس از طریق سیستم 110 مهمترین پشتوانه پلیس در کشف جرائم و ارتقاء امنیت اجتماعی جامعه است، از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهاي انتظامي و تجهيز وسايل نقليه خود به سيستم هاي ايمني و قفل مطمئن، از بجا گذاشتن وسایل و اموال خود در کوچه ها و معابر خودداري کنند .