انهدام باند سرقت احشام در میاندورود

فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام باند سرقت احشام با 12 فقره سرقت و کشف 80 راس دام سرقتی در شهرستان میاندورود خبر داد . به گزارش حرف آنلاین، سردار”سید محمود میرفیضی” در باره جزئیات این خبر، گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت احشام در شهرستان میاندورود ، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن […]

rh-4

فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام باند سرقت احشام با 12 فقره سرقت و کشف 80 راس دام سرقتی در شهرستان میاندورود خبر داد .

به گزارش حرف آنلاین، سردار”سید محمود میرفیضی” در باره جزئیات این خبر، گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت احشام در شهرستان میاندورود ، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت .

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند سرقت احشام در این شهرستان شدند .

سردار میرفیضی، خاطر نشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، این متهمان حرفه ای که با تشکیل باندی 6 نفره اقدام به سرقت احشام در سطح این شهرستان می کردند، در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند .

این مقام انتظامی، همچنین اظهار داشت: متهمان در بازجوئی های به عمل آمده تاکنون به 12 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند و در بازرسی از از محل اختفای آنان 80 راس گوسفند سرقتی کشف شد .

سید محمودمیرفیضی در ادامه از معرفی سارقان به مرجع قضائی خبر داد و گفت:رعایت هشدارهای انتظامی و استفاده از ابزارهای ایمنی نظیر دزدگیر و حفاظ مناسب از مهمترین راهکارهای پیشگیری از سرقت به شمار می روند .

وی با اشاره به نقش مشارکت های مردمی در حفظ و ارتقاء امنیت پایدار در جامعه اذعان داشت: تعامل و مشارکت مردم و سایر نهادهای اثر گذار با نیروی انتظامی در کاهش آسیب های اجتماعی منجر به ارتقاء احساس امنیت ، افزايش قابليت پاسخگويي پلیس و استقرار نظم ، امنيت و آرامش در جامعه خواهد بود.