انفجار دیگ بخار در یک شهرک صنعتی در آمل +تصاویر

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران، از مصدوم شدن پنج نفر بر اثر انفجار دیگ بخار در شهرک صنعتی بابکان آمل و انتقال به وسیله بالگرد اورژانس مازندران خبر داد. زکریا اشکپور در گفت و گو با حرف آنلاین، اظهار کرد: در ساعت ۱۴ و ۴۸ دقیقه امروز یکشنبه ۱۹ فروردین ماه […]

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران، از مصدوم شدن پنج نفر بر اثر انفجار دیگ بخار در شهرک صنعتی بابکان آمل و انتقال به وسیله بالگرد اورژانس مازندران خبر داد.

زکریا اشکپور در گفت و گو با حرف آنلاین، اظهار کرد: در ساعت ۱۴ و ۴۸ دقیقه امروز یکشنبه ۱۹ فروردین ماه خبر حادثه انفجاری به مرکز پیام اورژانس آمل اعلام شد و بلافاصله ۴ دستگاه آمبولانس از پایگاههای اورژانس آمل ۲، آمل۳،کلوده و پشتیبان آمل به محل حادثه واقع در شهرک صنعتی بابکان اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه که بر اثر انفجار دیگ بخار اتفاق افتاد ۵  مرد مصدوم شدند که توسط تیم‌های اعزامی اورژانس به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شدند.به دلیل سوختگی شدید دو مرد ۵۰ و ۴۲ ساله و نیاز به انتقال سریع به بیمارستان تخصصی سوختگی، این دو نفر توسط بالگرد اورژانس به بیمارستان زارع ساری منتقل شدند.

**آتش سوزی مهیب با تلاش آتش نشانان کامل خاموش شد

به گزارش روابط عمومی آتش نشانی، این آتش سوزی ساعت ۱۶ و ۵۱ دقیقه از طریق سامانه ۱۲۵ به آتش نشانی اعلام شد .

مدیر عملیات سازمان آتش نشانی گفت با توجه به حجم وسیع آتش سوزی ۴ دستگاه خودروی سبک و سنگین و ۱۵ آتش نشان برای مهار و خاموش کردن این آتش سوزی به محل حادثه اعزام شدند.

علیرضا اکبری با اشاره به اینکه خاموش کردن این حریق بیش از یک ساعت زمان برد افزود؛ متاسفانه پنج نفر از کارگران مجموعه  ۴ مرد و یک زن مصدوم و به مراکز درمانی اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه اعلام دقیق علت آتش سوزی نیازمند کارشناسی دقیق است اظهار داشت : نمی توان براساس مشاهدات اولیه علت اصلی را اعلام کرد. علت اصلی آتش سوزی باید پس از بررسی دقیق کارشناسان رسمی سازمان اعلام شود.

مدیر عملیات سازمان آتش نشانی آمل اضافه کرد؛ خوشبختانه آتش نشانان در این حادثه مصدومیتی نداشتند.

اکبری اعلام کرد با توجه به وسعت تخریب این واحد بافت پارچه، خسارت مالی این آتش سوزی سنگین برآورد می شود.

شهرک صنعتی بابکان آمل در جاده قدیم آمل_بابل بخش دشت سر این شهرستان واقع شده است.

photo_2018-04-08_18-26-29 photo_2018-04-08_18-33-21 (2) photo_2018-04-08_18-33-21 photo_2018-04-08_19-23-30 photo_2018-04-08_19-25-04