انصراف 2 تیم از حضور در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر قطعی شد

نائب رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر کشور گفت: انصراف دو تیم ایثار قم و شهرداری تبریز از حضور در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر قطعی شد هر چند این تیم‌ها در لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر تیمداری می‌کنند. حمید خمجانی در حاشیه سفر به مازندران اظهار کرد: برای برگزاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر […]

نائب رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر کشور گفت: انصراف دو تیم ایثار قم و شهرداری تبریز از حضور در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر قطعی شد هر چند این تیم‌ها در لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر تیمداری می‌کنند.

حمید خمجانی در حاشیه سفر به مازندران اظهار کرد: برای برگزاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر برنامه‌ریزی خوبی شده و گروه‌بندی تیم‌ها با قرعه‌کشی انجام شد.وی با اشاره به برگزاری هفته نخست لیگ برتر بسکتبال با ویلچر، افزود: تیم‌ها جنگندگی و مبارزه خوبی در زمین داشتند و همه تیم‌ها قدرتمند هستند و برای قهرمانی تلاش دارند.

نائب رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر کشور با اعلام قطعی شدن انصراف دو تیم از لیگ برتر بسکتبال با ویلچر، تصریح کرد: در برنامه‌‌های قبل آغاز لیگ برتر بسکتبال با ویلچر تعداد هشت تیم در نظرمان بود تا بازی‌ها در دو گروه چهار تیمی پیگیری شود ولی لیگ برتر را هفت تیم آغاز کردیم که علاوه بر ایثار قم، شهرداری تبریز هم از ورود به بازی‌های لیگ انصراف داد.

به گزارش فارس، این مسؤول با اشاره به تیمداری نماینده قم و شهرداری تبریز در لیگ دسته یک بسکتبال با ویلچر، یادآور شد: اعتقاد دارم بازی‌ها باید با کیفیت و استفاده از همه توان تیم‌ها دنبال شود که تاکنون در هفته نخست لیگ برتر مسابقات زیبا و پرتحرکی را دیدیم.

خمجانی با اعلام اینکه تعداد کم تیم‌ها بر کیفیت لیگ برتر تأثیر چندانی ندارد، بیان کرد: تمام بازیکنانی که در لیگ برتر باید به میدان بروند و برای تیم ملی به آمادگی آنها نیاز داریم در تیم‌های لیگ برتری حاضر هستند هر چند هدف نخست‌مان تیم ملی است و بازیکنان به درآمد نیاز دارند، با توجه به وجود اسپانسر در تیم‌ها قرارداد منعقد کردند.

وی با اشاره به اینکه سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر از نزدیک بر روند فعالیت ملی‌پوشان حین بازی‌های لیگ برتر نظارت دارد، گفت: امید داریم با کسب آمادگی و افزایش توان گروهی بازیکنان توانمند تیم ملی بسکتبال با ویلچر قدرتمند داشته باشیم.