انتصاب «کمال رستمعلی» به عنوان فرماندار جویبار

حرف آنلاین: « کمال رستمعلی» در حکمی از سوی استاندار مازندران به‌عنوان فرماندار شهرستان جویبار منصوب شد و قرار است معارفه وی امروز در سالن ارشاد شهرستان جویبار برگزار شود. با گذشت بیش از ۶۰ روز از آمدن حسینی‌پور به‌عنوان  استاندار مازندران، انتصاب‌ها به فرمانداری شهرستان‌های مازندران رسید و با انتصاب سرپرست شهرداری آمل آغاز […]

حرف آنلاین: « کمال رستمعلی» در حکمی از سوی استاندار مازندران به‌عنوان فرماندار شهرستان جویبار منصوب شد و قرار است معارفه وی امروز در سالن ارشاد شهرستان جویبار برگزار شود.

با گذشت بیش از ۶۰ روز از آمدن حسینی‌پور به‌عنوان  استاندار مازندران، انتصاب‌ها به فرمانداری شهرستان‌های مازندران رسید و با انتصاب سرپرست شهرداری آمل آغاز شد و پس از انتصاب نوبخت به‌عنوان فرماندار ساری و معارفه شب گذشته  میرزایی به عنوان فرماندار بهشهر اکنون نوبت به فرمانداری جویبار رسید.

 گفته می‌شود؛ کمال رستمعلی در حکمی به‌عنوان فرماندار شهرستان جویبار منصوب شد.

کمال رستمعلی، از کارکنان استانداری مازندران است و در کارنامه خود فرماندار شهرستان سوادکوه‌شمالی و مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران و همچنین رئیس‌ دفتر مجمع نمایندگان مازندران را دارد.

وی در هسته گزینش و دفتر روستایی استانداری، شهرداری ساری و کمیسیون قاچاق کالا و ارز و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و کارگروه اجتماعی فرمانداری ساری نیز دارای سوابق و تجربیات کاری است.

آخرین مسؤولیت وی مدیرمنابع انسانی در شرکت‌های تابع شستا بود./فارس