انتصاب مدیرجدید غله منطقه دو

حرف آنلاین: مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو با حضور معاون وزیرجهاد کشاورزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری مازندران و رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی استان برگزار شد. رمضانعلی ملک مدیر عامل سابق شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 […]

حرف آنلاین: مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو با حضور معاون وزیرجهاد کشاورزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری مازندران و رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی استان برگزار شد. رمضانعلی ملک مدیر عامل سابق شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 در این مراسم با بیان اینکه استعداد های مازندران منطقه ای نیست، بیان داشت: با توجه به اینکه علاوه بر 80 میلیون نفر مصرف کننده داخلی بیش از 500 میلیون نفر مصرف کننده حاشیه ای وجود دارد لذا ظرفیت های غذایی و کشاورزی مازندران مربوط به استان نیست بلکه علاوه بر کشو،ر دیگر همسایه ها را نیز در بر می گیرد. وی یکی از فعالیت های مهم زمان تصدی اش را ساماندهی به نانوایی های منطقه دو دانست و خاطر نشان کرد: با ساماندهی 4400 نانوایی، توانستیم مصرف 100هزار کیسه را مدیریت  کنیم که صرفه جویی 5 میلیاردی را هر ماه دربرداشت.

مدیرعامل جدید شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو نیز در این مراسم در ابتدا ضمن اباز گلایه از صدا و سیما، اظهار داشت: تا جایی که من مشاهده می کنم صدا و سیما به هرچیز بی اهمیتی اهمیت می دهد جز جایگاه نان و فرهنگ سازی در جهت مصرف درست نان که در برنامه های این نهاد مغفول مانده است.

سلامی توجه به آموزش نانوایی ها و ادامه مدیریت در رتبه بندی نانوایی را مهم دانست و خاطر نشان کرد: بحث دوگانه کردن نانوایی ها را در دستور کار داریم تا در زمان بروز بحران برای تولید نان مردم مشکلی وجود نداشته باشد.

وی از معاون وزیر جهادکشاورزی خواست تا سهمیه آرد مازندران را در مقاطعی از سال بیشتر شود، اظهار داشت: با توجه به گردشگرپذیر بودن مازندران و نیاز گردشگران به نان و فرآورده های آردی لذا مستدعی است در برخی از مواقع سال که گردشگران بیشتری در استان حضور دارند سهمیه آرد مازندران افزایش یابد.