امیدوارم صعود تیم‌ها به لیگ برتر فوتبالی و سالم باشد

مربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: امیدوارم فدراسیون فوتبال نظارت کاملی روی برگزاری هفته‌های پایانی لیگ دسته اول داشته و صعود تیم‌ها به لیگ برتر سالم و فوتبالی باشد. مهدی هاشمی‌نسب در مورد شرایط تیم نساجی در لیگ دسته اول گفت: خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و از زمانی که به این تیم آمدیم چهار برد […]

3

مربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: امیدوارم فدراسیون فوتبال نظارت کاملی روی برگزاری هفته‌های پایانی لیگ دسته اول داشته و صعود تیم‌ها به لیگ برتر سالم و فوتبالی باشد.

مهدی هاشمی‌نسب در مورد شرایط تیم نساجی در لیگ دسته اول گفت: خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و از زمانی که به این تیم آمدیم چهار برد به دست آوردیم. الان در کورس هستیم، ولی مهم این است که در بازی‌های باقیمانده نتایج خوبی بگیریم و از طرفی باید منتظر امتیاز از دست دادن رقیبان‌مان هم باشیم. با این حال هدفی جز صعود به لیگ برتر نداریم و امیدوارم به هدف‌مان برسیم.

وی ادامه داد: فضای خوبی در تیم وجود دارد و مالک باشگاه، بازیکنان و کادر فنی تلاش می‌کنند تا در بازی‌های آینده هم نتایج خوبی بگیریم. برای ما هیچ مسابقه‌ای سخت نیست، چون به توانایی تیم و بازیکنان ایمان داریم. با اینکه نساجی در گذشته امتیازهای حساسی را از دست داده است، ولی می‌خواهیم در بازی‌های باقیمانده خوب نتیجه بگیریم و از هیچ تیمی هم ترس نداریم.

به گزارش تسنیم، مربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر با اشاره به رقابت دو تیم مازندرانی برای صعود به لیگ برتر خاطر نشان کرد: تنها ما و خونه‌به‌خونه مدعی نیستیم و باید از نفت مسجدسلیمان، بادران، فجر سپاسی، ملوان و چند تیم دیگر هم نام ببریم. هنوز هیچ چیز به صورت قطعی مشخص نیست و نمی‌توان با قطعیت از صعود یک تیم حرف زد.

هاشمی‌نسب در پایان اظهار داشت: تمرکز تیم ما روی نتایج خودمان است، هر چند که در این چند هفته و همین هفته‌ای که گذشت برخی اتفاقات رخ داده است. ما فقط امیدواریم فدراسیون فوتبال نظارت کاملی روی برگزاری هفته‌های پایانی لیگ دسته اول داشته باشد و صعود تیم‌ها به لیگ برتر سالم و فوتبالی باشد. امیدوارم هر تیمی که از لحاظ فنی و فوتبالی لیاقتش را دارد به لیگ برتر صعود کند.