امیدهای نساجی به لیگ برتر صعود کردند

مرحله پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور عصر امروز پایان یافت. به گزارش حرف آنلاین، تیم امیدهای نساجی، تنها نماینده استان مازندران و حاضر در این مرحله از رقابت‌ها بود و با هدایت یونس گرائیلی موفق شد با کسب ۵ امتیاز از ۳ دیدار به عنوان تیم دوم به لیگ برتر امیدهای کشور […]

139310031037156124357924

مرحله پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور عصر امروز پایان یافت.

به گزارش حرف آنلاین، تیم امیدهای نساجی، تنها نماینده استان مازندران و حاضر در این مرحله از رقابت‌ها بود و با هدایت یونس گرائیلی موفق شد با کسب ۵ امتیاز از ۳ دیدار به عنوان تیم دوم به لیگ برتر امیدهای کشور صعود کند.

در دو دیدار امروز امیدهای نساجی به مصاف پارس جنوبی رفت و سپاهان اصفهان و عقاب تهران به جدال با یکدیگر پرداختند.

در این مرحله از بین چهار تیم حاضر، دو تیم نخست گروه به لیگ برتر کشور صعود می‌کردند و با توجه به وضعیت جدول رده‌بندی تیم امید نساجی مازندران در دیدار پایانی خود در صورت برتری به رویای صعود به لیگ برتر تحقق می‌بخشید.

شاگردان یونس گرائیلی در دیدار نخست خود در این مرحله با عقاب تهران به تساوی ۱ بر ۱ رسیدند و در دیدار دوم سپاهان میزبان را با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف کردند.

امیدهای نساجی در دیدار پایانی خوش درخشیدند و با تک گل احسان قهاری موفق شدند پارس جنوبی از پیش صعود کرده را شکست دهند و به عنوان تیم دوم راهی لیگ برتر شوند و به طلسم چندساله‌ی درجا زدن در لیگ یک پایان دهند./فارس