امسال حضور در اروپا را نهایی‌ می کنیم

نفر اول تنیس روی میز ایران گفت: در گذشته کسی خوابش را هم نمی‌دید تنیس روی میز ما دو بازیکن رده 60 جهان داشته باشد. نوشاد عالمیان در گفت‌وگو با فارس، در مورد شرایطش اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی قرار داریم و تمریناتمان به خوبی جریان دارد و خودمان را […]

5

نفر اول تنیس روی میز ایران گفت: در گذشته کسی خوابش را هم نمی‌دید تنیس روی میز ما دو بازیکن رده 60 جهان داشته باشد.

نوشاد عالمیان در گفت‌وگو با فارس، در مورد شرایطش اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی قرار داریم و تمریناتمان به خوبی جریان دارد و خودمان را برای مسابقات جهانی سوئد آماده می‌کنیم.

* گروهم سخت بود، اما باید اول می‌شدم

وی در مورد حضورش در مسابقات کاپ آسیا عنوان کرد: رقابت‌های خوبی بود. من باید دو بازی‌ام را بازیکنان کره‌ای و تایوانی پیروز می‌شدم. در دیدار حریفی از کره در گیم پنجم، ۱۰ بر ۸ جلو بودم اما با بدشانسی بازی را باختم و همان بازیکن به نیمه‌نهایی صعود کرد. شرایط خیلی خوبی در این رقابت‌ها داشتم و باید در گروهم اول می‌شدم.

نفر اول تنیس روی میز ایران ادامه داد: پرواز طولانی و اختلاف ساعتی که وجود داشت، تأثیر گذاشته بود. یک روز در راه بودیم و شب قبل از مسابقه به خاطر همان اختلاف ساعت دو، سه ساعت نتوانستم بخوابم، اما با همه این شرایط باید در گروه خود اول می‌شدم. تجربه خوبی درکاپ آسیا داشتم و در دو دوره چهارم شده بودم.

وی در مورد عملکرد برادرش نیما عالمیان گفت: نیما گروهش مشخص بود و نسبت به سایر گروه‌ها راحت‌تر. ۴ نفری که از مناطق آمده بودند، در یک گروه قرار گرفتند که در آن بین فقط نیما صعود کرد. خوشبختانه او در مرحله پرتاب قرار دارد و کاپ آسیا این موضوع را ثابت کرد. بازیکنی را برد که رنکینگش خیلی بالاتر از خودش بود.

* کسی خوابش را هم نمی‌دید ایران دو بازیکن رده 60 جهان داشته باشد

نوشاد عالمیان با اشاره به رنکینگ عنوان کرد: در رنکینگ جدیدی که اعلام خواهد شد مطمئناً صعود خیلی خوبی خواهیم داشت و من به همراه نیما حول و حوش رنکینگ 60 خواهیم بود. زمانی در تنیس روی میز ایران خواب چنین رنکینگی هم دیده نمی‌شد و کسی فکرش را نمی‌کرد. خوشبختانه شرایط به‌گونه‌ای پیش می‌رود که می‌توان حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

* شانس زیادی برای صعود به دسته یک جهان داریم

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران در مورد مسابقات جهانی گفت: تیم‌مان شرایط خوبی دارد، من به همراه نیما در شرایط خیلی خوبی قرار داریم و افشین نوروزی هم با تجربه‌ترین بازیکن تیم است، از سوی دیگر امین احمدیان، درخشش و پیشرفت خیره‌کننده‌ای در روزهای گذشته داشته و با این شرایط امید زیادی داریم که به دسته اول صعود کنیم.

* امسال حضور در اروپا را نهایی می‌کنیم

وی در پاسخ به این سوال که امسال شرایط‌تان برای رفتن به اروپا چگونه است، عنوان کرد: با چند باشگاه از آلمان، اتریش و لهستان مذاکراتی داریم، البته با یک گزینه تقریباً به توافق رسیدم اما روی مبلغ آن مسئله وجود داشت که به سرانجام نرسید. خودمان به‌جد پیگیر هستیم تا امسال دیگر در اروپا بازی کنیم.

* در سه سال گذشته درآمد خوبی در باشگاه‌ها نداشتم

نوشاد عالمیان با اشاره به اینکه هنوز قرارداد سال قبلم را به طور کامل دریافت نکرده‌ام، گفت: دانشگاه آزاد هنوز قراردادمان را به طور کامل پرداخت نکرده است. دو سال سرباز بودم و سال قبل هم دانشگاه آزاد به مشکل خورد. در این سه سال در دوران اوجم بودم، اما درآمدی درست و حسابی نداشتم و این موارد بی‌انگیزه‌ام می‌کند. از سوی دیگر شنیده‌ام جوایز قهرمانان کشورهای اسلامی در بخش تیمی را حذف کرده‌اند. من در انفرادی اول و به همراه تیم ایران در بخش تیمی قهرمان شدیم، اما شنیده‌ام که جوایز بخش تیمی را که ۱۰ سکه بود را قرار نیست بدهند. امیدوارم در این مورد تجدیدنظری صورت بگیرد چون ما درآمدی غیر از این چیزها درآمدی نداریم.