اماکن ناجا کجاست؟!

حرف آنلاین: حکایت بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای پوشاک و البسه که این روزها در برخی شهرهای استان جولان می دهند حکایت عجیبی است. عجیب بودن این حکایت از آن رو است که با نگاه به وضعیت فروشگاه و فروشندگانش احساس می شود آنان از هر قیدی رها هستند. اخیرا در کنار برخی از […]

حرف آنلاین: حکایت بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای پوشاک و البسه که این روزها در برخی شهرهای استان جولان می دهند حکایت عجیبی است.

عجیب بودن این حکایت از آن رو است که با نگاه به وضعیت فروشگاه و فروشندگانش احساس می شود آنان از هر قیدی رها هستند. اخیرا در کنار برخی از شهرک های ساحلی فروشگاهی در شرق یکی از شهرستانها مشغول به کار هستند که مصداق مطلب بالا به شمار می آیند. حجاب ظاهرا موضوعی فراموش شده است که تنها یک تابلوی رنگ و رو رفته توصیه به داشتن حجاب اسلامی از سوی مدیریت فروشگاه! تمام بار اجرائی حجاب را بر دوش می کشد! جالب اینجاست در حالی تابلوی توصیه ای مدیریت فروشگاه بر دیوار فروشگاه و یا ورودی های فروشگاه نفقش بسته است که فروشندگان و کارکنان فروشگاهها خود از اقل حجاب برخوردارند! متاسفانه در این میان نیروی انتظامی و به ویژه بخش اماکن آن تنها تماشاگر بوده و صرفا به چند بازدید آماری و تذکر بسیار سطحی و البته فوق العاده خنثی! بسنده می کند که البته این بسنده کردن باعث می شود تا زحمات شبانه روزی این نیروی خدوم به فراموشی سپرده شود. مردم عادی در مواجه با این فروشگاهها از خود می پرسند آیا اماکن ناجا از این موضوع مطلع نیست و یا اینکه اطلاع از این ناهنجاری پوششی و رفتاری نیاز به کار پیچیده امنیتی دارد؟! باید پذیرفت که ناجا مازندران از یکی از بازوان قدرتمند خود به نام اماکن کمترین بهره را با توجه به آشفتگی کاملا شفاف در سطح برخی از اماکن کسب ازجمله بازار، اماکن آزمایشگاهی و پزشکی و… نمی برد!