امام‌جمعه موقت تهران در برنامه «دانشجوی آسمانی» سخنرانی می‌کند

ویژه‌برنامه روز دانشجو با عنوان دانشجوی آسمانی همراه با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۰ شهید دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر برگزار می‌شود. به گزارش حرف، علیرضا محمودپور مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر اظهار کرد: در آستانه ۱۶ آذر روز دانشجو ویژه برنامه‌ای با عنوان دانشجوی آسمانی همراه با گرامیداشت یاد و […]

3
ویژه‌برنامه روز دانشجو با عنوان دانشجوی آسمانی همراه با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۰ شهید دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر برگزار می‌شود.
به گزارش حرف، علیرضا محمودپور مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر اظهار کرد: در آستانه ۱۶ آذر روز دانشجو ویژه برنامه‌ای با عنوان دانشجوی آسمانی همراه با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۰ شهید دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر در این دانشگاه برگزار می‌شود.
وی زمان برگزاری این ویژه برنامه را چهارشنبه ۱۴ آذر جاری بعد از نماز ظهر‌وعصر با سخنرانی حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام‌جمعه موقت تهران در تالار شهدا واقع در دانشکده علوم انسانی این دانشگاه اعلام کرد.
محمودپور هدف از برگزاری این مراسم را گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای دانشجو بیان کرد و گفت: امیدواریم دانشجویان و جوانان نسل جدید با الگوبرداری از این بزرگواران ادامه‌دهنده راهشان باشند و بتوانند برای این نظام و انقلاب مثمر باشند.
مدیر روابط عمومی واحد قائم‌شهر حضور و شرکت در این مراسم را تجدید میثاق با امام (ره)، شهدا و آرمان‌های آنها دانست و از عموم دانشگاهیان برای شرکت در این مراسم دعوت کرد.به گزارش آنا، این مراسم با حضور مسئولان استانی، شهرستانی، خانواده‌ معظم شهدا و دانشگاهیان برگزار می‌شود./ آنا