اقتدار عاشورایی جلوه قدرت مردمی

رزمایش باشکوه اقتدار عاشورایی بسیجیان در 22 نقطه مازندران برگزار شد . این رزمایش اقتدار بسیجیان را نشان می دهد و این اقتدار به عنوان رویکرد دفاعی و خدماتی است. وحدت و همدلی باعث پیشرفت ما می شود. حفظ انقلاب اسلامی ما ریشه در قیام خونین امام حسین علیه السلام دارد و وظیفه بسیجیان حفظ […]

1

رزمایش باشکوه اقتدار عاشورایی بسیجیان در 22 نقطه مازندران برگزار شد . این رزمایش اقتدار بسیجیان را نشان می دهد و این اقتدار به عنوان رویکرد دفاعی و خدماتی است. وحدت و همدلی باعث پیشرفت ما می شود. حفظ انقلاب اسلامی ما ریشه در قیام خونین امام حسین علیه السلام دارد و وظیفه بسیجیان حفظ انقلاب اسلامی است.

خدمات رسانی به مردم محروم در قالب رزمایش در مقابل جهانیان نشان از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و بسیجیان با عزم راسخ در مقابل هرگونه ناامنی ایستادگی خواهند کرد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اظهار اینکه دشمن می داند ملت ایران به آنچه که می گوید عمل می کند،گفت: ما جواب توطئه های دشمن را خواهیم داد و مطمئنا در جنگ اقتصادی و سیاسی نیز پیروز خواهیم شد زیرا رمز پیروزی ما در صحنه بودن مردم و گوش به فرمان ولایت فقیه بودن است. سردار محمدحسین بابایی با عنوان اینکه برای حفظ و حراست از آرمان های انقلاب اسلامی آمادگی داریم گفت:شرکت در دوره های تداوم آموزش، اعزام ۳۵۰ گروه های جهادی به مناطق محروم شامل بسیج جامعه پزشکی، پرستاران و غیره از جمله برنامه‌های رزمایش بود.

همچنین معاون عملیات سپاه کربلا و دبیر قرارگاه امام هادی(ع) سپاه کربلا گفت: رزمایش اقتدار سپاهیان حضرت محمد رسول(ص) در تمامی 22 شهرستان مازندران برگزار  شد. سرهنگ پاسدار محمد مهدی بالویی با اشاره به فراخوان بسیجیان در قالب سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله(ص) 2 در تمامی شهرستان‌های مازندران و برنامه‌ریزی اجرای آن  بیان کرد: تقویت روحیه حمایت از نظام از سوی مردم با عنایت به این اصل و اعتقاد مهم که بسیج جدا از مردم نیست هدف مهم برگزاری رزمایش سراسری اقتدار محمد رسول‌الله(ص) است زیرا دشمنان نظام به‌دنبال القای این موضوع هستند که 40 سال از انقلاب اسلامی گذشته و این نظام باید تغییر کند.دبیر قرارگاه امام هادی(ع) سپاه کربلا اظهار کرد: سازمان بسیج سازندگی نیز با به‌کارگیری اردوهای جهادی و اعزام آنها به سراسر استان با هدف محرومیت‌زدایی با اولویت اعزام نیروهای خود به حاشیه شهرها و نواحی کمتر برخوردار شهرها و روستاها، برنامه‌های خود را از 9 شهریورماه آغاز کرده است و مقرر شد تا 29 شهریورماه به پایان برساند.