افشاگری‎ مربیان تیم صنعت ساری علیه مدیرعامل

حرف آنلاین: مربیانی که سابقه حضور در تیم فوتبال صنعت را داشتند، دست به افشاگری‌هایی زدند و این مدیرعامل را لایق مدیریت و تیم‌داری ندانسته و خواستار حذف هرچه سریع‌تر این فرد از فوتبال مازندران شدند.  عملکرد ناموفق و غیرحرفه‌ای مدیرعامل صنعت ساری همواره مورد انتقاد جامعه فوتبال مازندران بوده و انتظار فوتبال‌دوستان از دستگاه […]

حرف آنلاین: مربیانی که سابقه حضور در تیم فوتبال صنعت را داشتند، دست به افشاگری‌هایی زدند و این مدیرعامل را لایق مدیریت و تیم‌داری ندانسته و خواستار حذف هرچه سریع‌تر این فرد از فوتبال مازندران شدند.
 عملکرد ناموفق و غیرحرفه‌ای مدیرعامل صنعت ساری همواره مورد انتقاد جامعه فوتبال مازندران بوده و انتظار فوتبال‌دوستان از دستگاه ورزش استان نگاه ویژه و تغییر مدیریت، این تیم است؛ در حالی که همه رسانه‌ها و اهالی ورزش دست‌به‌دست هم داده‎اند تا برای پیشرفت فوتبال شهر مدیری توانمند برای صنعت انتخاب شود اما این روزها شنیده می‌شود که یک مسئول مبلغ 200 میلیون تومان برای آغاز به‌کار در فصل جدید به مدیرعامل این تیم پرداخته و حمایت‌های زیادی برای تیم‌داری وی می‌کند.
مربیانی که سابقه حضور در این تیم را داشتند، نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند و دست به افشاگری‌هایی زدند و این مدیرعامل را لایق مدیریت و تیم‌داری ندانسته و خواستار حذف هرچه سریع‌تر این فرد از فوتبال مازندران شدند.
در ادامه صحبت های جالب و جنجالی مربیان سابق صنعت ساری به‌طور محاوره‌ای تقدیم مخاطبان می‌شود.

جفا به فوتبال مرکز مازندران

http://www.bloghnews.com/images/docs/000108/n00108228-r-b-003.jpg

محمد حسین‌پور مربی قائم‌شهری تیم فوتبال صنعت ساری که در فصل 93-94 به‌همراه یونس گرائیلی هدایت تیم فوتبال صنعت ساری را برعهده داشت، اظهار کرد: «خیلی جالبه، شنیدم دوباره اصغر یمینی می‌خواهد تیم صنعت ساری را بگیرد، آخه این آدم تیم رو بگیره که چی بشه؟ مقصر واقعی کسانی هستند که امثال اصغر یمینی را روی کار می‌آورند.»
وی ادامه داد: «ببینید الان می‌خواهند پرسپولیس را به یک شخصی بدهند، چرا می‌گویند باید صلاحیت آن شخص تأیید شود؟ باید یک استعلامی بگیرند که آیا این آقا خلافکاره، مشکل اخلاقی، اقتصادی، کلاهبرداری، سیاسی داره یا نه! حالا صنعت ساری که تیم یک مرکز استان است و کلی هوادار هم برای دیدن بازی‌هایش حضور پیدا می‌کنند، نباید برای انتخاب مدیرعاملش یک استعلامی گرفته شود؟ برید استعلام بگیرید ببینید این مربی، این مدیرعاملی که قراره بیاد هدایت یک تیم محبوب را برعهده بگیره، چیکاره بوده و الان چیکاره است، آیا سالم است یا سالم نیست؟
حسین پور افزود: «مسائل فوتبال ما بزرگ‌تر از بحث اصغر یمینی است، شما دارید زحمت می‌کشید تا این شخص را آنجوری که هست به مردم و مسئولان بشناسونید ولی کار اصلی ما در جای دیگری خراب است.»
این مربی که به‌شدت از هیات فوتبال استان گلایه داشت، بیان کرد: «الان نگاه کنید 20 ساله بهروان فقط و فقط دارد خودش را بالا می‌شکد و برای استان چه کاری انجام داده؟ الان من این موضوعات را بگم شاید برای من دشمنان زیادی پیدا شود ولی این‌ها واقعیت امر است. بهروان چی‌کار کرده؟ به نظر شما آیا ایشان مقصر نیست؟ آیا در بالا نیامدن‌ها و عدم موفقیت تیم‌های فوتبال مازندران شخص بهروان مقصر نیست؟ مگه میشه ایشان مقصر نباشند؟ بهروان در همه جا اعلام کرده که بنده مقصر نیستم و تلاش خودم را می‌کنم! حالا در کنار بهروان فرماندار و شهردار شهر و استاندار استان و بقیه نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر هر کدام‎شان برای بالا کشیدن خودشان حضور پیدا می‌کنند.»
پیشکسوت و فوتبالیست سابق قائم‎شهری تصریح کرد: «تمامی این صحبت‌های ما مثل تف سر بالاست، 20 سال هست که کار من فوتبال است و همه بنده را از فوتبال می‌شناسند، من الان بیام بگم این قشر خلافکاره؟ دزده؟ بیام بگم این قشر مشکل اخلاقی و فساد اخلاقی داره؟ اول اینکه خودم را با این کار کوبوندم، دوم اینکه با اینکار جامعه نسبت به من بدبین می‌شوند و این حرف‌های ما دردی را دوا نمی‌کند، سوم اینکه این‌ها مقصر نیستند و بزرگ‌ترها مقصر این موضوعات هستند.»
وی درباره بحث کمک های مالی نمایندگان مجلس به این شخص گفت: «چرا نمایندگان مجلس ساری آقایان دامادی و شجاعی، اصغر یمینی را به حضور می‌طلبند؟ یعنی شهر ساری به این بزرگی که این همه آدم باشخصیت و بافرهنگ و سرمایه‌دار در آن زندگی می‌کنند، یعنی کسی پیدا نمی‌شود که مسئولان مجبور می‌شوند تیم را یمینی بدهند؟ مسئولان ما یمینی را نمی‌شناسند؟ سوالم از رئیس هیات فوتبال مازندران این است که آیا او هم یمینی را نمی‌شناسد؟ پس یا همه مشکل دارند یا اینکه مسئله دومی در کار است که بنده و شما از آن خبر نداریم.»

حیف تیم صنعت که چنین میرعاملی دارد

http://www.bloghnews.com/images/docs/000108/n00108228-r-b-006.jpg

اکبر نظری مربی آملی تیم فوتبال صنعت ساری که دو فصل با این مدیرعامل کار کرد درباره اتفاقات چندساله تیم فوتبال صنعت ساری گفت: «از نظر من برای اینکه شهر ساری فوتبالش از این حالت در بیایید باید تغییرات اساسی در آن ایجاد شود، از نظر تجربه هم اگر بخواهید آنها دیگر باید متوجه موضوع باشگاه صنعت و مدیریت این باشگاه شده باشند که این شخص به درد مدیریت این باشگاه محبوب نمی‌خورد.»
وی افزود: «مدیریت یک تیم هرچقدر هم آدم سالمی باشد ولی اگر نفوذ خوبی نداشته باشد که بتواند منابع مالی باشگاه را تأمین کند حتی این آدم‎های سالم و خوب هم به‌درد فوتبال نمی‌خورند چه برسد به یمینی!»
نظری اضافه کرد: «اصغر یمینی که مسئولان استانی تیم محبوب شهر ساری را در دست او داده‌اند، وجهه و شخصیت یک مدیرعامل را ندارد، حیف شهر ساری و همچین تیمی که محبوب یک شهر است حضور چنین مدیرعاملی که برازنده این شهر نیست را چند سال است که تجربه می‌کند.»
این مربی کاربلد آملی در ادامه صحبت هایش تصریح کرد: «این را هم باید در خصوص مدیریت عرض کنم که یک مدیر باید حرف هایش و حتی امضایش خریدار داشته باشد و حتی رابطه‌های سیاسی و اقتصادی قوی داشته باشد که بتواند منابع مالی یک باشگاه محبوب را تأمین کند که مجموعه کادر فنی و بازیکنان این آرامش را داشته باشند تا بتوانند راحت کار کنند و نتیجه بگیرند اما متاسفانه یمینی در این موارد خیلی ضعیف عمل کرد.»
نظری در پایان صحبت هایش گفت: «تیم صنعت ساری به یک نفر نیاز دارد که مدیر واقعی باشد، مثلاً اگر نگاه کنید در بیشتر تیم‌ها مدیرعامل‌ها یک شخصیت و وجهه جالب و با جذبه‎ای دارند، بانفوذ و برای بازیکنان و عوامل تیم قابل احترام هستند، ولی او چنین نفوذی را نداشته و به‌صورت دیمی و به زور امورات تیم سپری می‌شد و هیچ دورنمایی برای این تیم مدنظر نبود.»

یمینی شخصیت و اقتدار فوتبال ساری را زیر سؤال برد!

http://www.bloghnews.com/images/docs/000108/n00108228-r-b-007.jpg

عزت نوروزی یکی از مربیانی که در فصل 93-94 به همراه ابرایم تقی‌پور بعد از اخراج یونس گرائیلی هدایت تیم صنعت ساری را برعهده گرفته بود، درباره اتفاقات عجیب این باشگاه گفت: «بنده به‎عنوان یک فوتبالیست سابق که در لیگ یک ایران فوتبال بازی کرده‎ام و در این چندساله حضورم در عرصه مربی‌گری مربی تیم استقلال ساری بوده‌ام و همچنین در طول این سال‌ها مدیران زیادی را دیده‌ام، به نظر من یمینی شایسته مدیرعاملی یک باشگاه نیست.»
وی ادامه داد: «من تعجب می‌کنم که چرا مسئولان ورزشی استانی و شهری تیم محبوبی را به همین سادگی به او می‌سپارند، یمینی شایستگی مدیریت را ندارد و شخصیت و اقتدار فوتبال ساری را زیر سؤال برده است و یک وجهه منفی برای این تیم به‌وجود آورده، چون کارهایی که او در فوتبال انجام می‌دهد، اصلاً زیبنده نیست.»
نوروزی بیان کرد: «به نظر بنده مسئولان باید برای مدیریت این باشگاه فکری اساسی بکنند و باز هم تاکید می‌کنم یمینی به هیچ وجه شایستگی مدیریت این باشگاه و هیچ باشگاهی دیگر را ندراد، با توجه به اینکه بنده مدت کوتاهی با او کار کرده‎ام، او نمی‌تواند یک تیم را مدیریت کند و فقط به فکر منافع خودش است، بحث امکانات اولیه یک باشگاه را نمی‌تواند تأمین کند، آن‎وقت در آن برنامه تلویزیونی جلوی چشم هزاران نفر اعلام می‌کند که کلی برای این تیم خرج کرده است؛ ما برای تمرین امکانات اولیه مثل: کاور، توپ خوب و استاندارد و … نداشتیم، بارها و بارها درخواست کردیم برای تمرین این امکانات فراهم شود ولی همه این درخواست‎های ما را پشت گوش می‌انداخت و اصلاً هم برایش مهم نبود.»
وی درباره صحبت های مطرح‌شده در رابطه با بازیکنان پولکی اظهار کرد: «از همه مهم‌تر نکته ای است که باید این را اعلام کنم تا مسئولان ورزش استان برای آبروی فوتبال استان هم که شده جلوی این شخص را بگیرند، آن هم این است که یکسری بازیکنان که از شهرهای دیگر کشور با دلالی وارد این تیم شده بودند، بازیکنانی از شهرهای کرج ـ تهران ـ مشهد ـ تبریز ـ کرمان ـ شیراز و … به ما مراجعه می‌کردند و درد و دل می‌کردند که مشکل غذا، جا و مکان دارند و به همین دلایل این بچه‌ها دچار سو تغذیه شده بودند، این‌ها با دلالی وارد صنعت شده بودند که واقعاً دلم به حال این بچه‌ها سوخت و برای همین به آنها مرخصی یک‌ماهه دادیم! کسی پیگیر این موضوع نیست که این بازیکنان پولکی از کجا آمدند و کجا اسکان دارند و چی می‌خوردند و چیکار می‌کنند؟ آنها از شهرهای دیگر کشور با هزار امید و آرزو به این تیم می‌آمدند ولی نه کارتی برای آنها صادر می‌شد و نه فرصت تمرین واقعی و بازی به آنها داده می‌شد. من واقعاً شرمنده این بازیکنان شدم که از استان‌های دیگر به اینجا آمدند و دچار چنین مشکلاتی شدند، در صورتی که باشگاه و مدیریت وظیفه دارد وقتی بازیکنی را از شهری دیگر به تیم می‌آورد جا و مکان و خوراک آنها را تأمین کند.»

مدیرعامل صنعت چیزی از مدیریت سر در نمی‌آورد

http://www.bloghnews.com/images/docs/000108/n00108228-r-b-008.jpg

جمشید رمضانی مربی بدنساز قائم‌شهری تیم فوتبال صنعت ساری در فصل 91-92 و 93-94 در خصوص اتفاقات باشگاه صنعت ساری در این چندساله بیان کرد: «بنده به‌عنوان بدنساز باشگاه صنعت ساری در سال اول و سوم در زمان مدیریت یمینی در این تیم حضور داشتم؛ در این فصلی که گذشت در اردوی پیش فصل امکانات بدنسازی ما زیر صفر بود و در طول فصل نیز امکانات مورد نیاز یک مربی در اختیار بنده و سایر مربیان قرار داده نمی‌شد.»
وی ادامه داد: «ما حتی بر سر تمرینات امکاناتی مثل آب و تغذیه را نداشتیم و وضعیت مالی هم مثل همیشه خراب بود، بعد از درخشش در جام حذفی و بعد دو سه بازی فقط حدود 300 هزار تومان پاداش گرفتیم که این پاداش را هم مدیریت باشگاه نداد و بنده‌خدایی از شرکت مرغ مادر بود که برای این پیروزی‌های شیرین و شادی مردم ساری به ما و بازیکنان تیم داده بود ولی مدیریت باشگاه صنعت ساری هیچ پاداشی به بازیکنان و کادری که این همه زحمت کشیده بودند، نداد.»
رمضانی افزود: «در طول این فصل ما با یک دست لباس هم به هتل می‌رفتیم و هم بر سر بازی‌ها حضور پیدا می‌کردیم که این برای باشگاه بزرگی مثل صنعت ساری واقعاً افت داشت و جالب اینجاست هر زمان که صحبت پول و طلب‌های‌مان می‌شد، یمینی در جواب می‌گفت که شما مربیان وظیفه‌تان است که کار انجام بدهید.»
این مربی جوان در ادامه صحبت‎هایش گفت: با کم‎ترین امکانات تمرینی در لیگ دسته دوم شرکت کردیم و در جام حذفی بهترین نتایج را در برابر بهترین تیم‎های لیگ برتری گرفتیم، با این شرایط بد هر مربی‎ای در این تیم حضور داشت، نیمه‎های راه که نه از همان ابتدا این تیم را به‎دلیل مدیریت ضعیف رها می‌کرد و می‌رفت ولی مشکل این تیم مربی و بازیکنان نبودند، مشکل این تیم شخص آقای مدیرعامل است که چیزی از مدیرعاملی و مدیریت سر در نمی‌آورد.»
رمضانی بیان کرد: «شاید بالغ بر 400 میلیون پول از منابع مختلف دریافتی داشته ولی مشخص نشد این مبالغ کجاها خرج شد، همانطور که یک روز در جمع مربیان و بازیکنان از دهانش در رفت و در هتل عرب برگشت و در حضور همه گفت: “من دارم ویلا می‌سازم و باید یک مقدار از پول را باید آنجا هزینه کنم.” دقیقاً همینطور هم شد، ما که هیچ پول دریافتی از او نداشتیم، قرار داد بنده 10 ملیون بود که حتی یک تومن هم از مدیریت این باشگاه دریافت نکردم.»
این مربی جوان درباره بحث‌های مطرح شده در رابطه با بازیکنان کنارتیمی، گفت: «نکته جالب تر که نمی‌تونم از این موضوع چشم‌پوشی کنم و دوست دارم مردم و مسئولان شهری و استانی هم در جریان این موضوعات باشند، این است که هر جلسه تمرینی ما 45 تا 50 نفر حضور داشتند که از این 40 تا 50 نفر فقط 15 الی 20 نفر بازیکنان اصلی تیم بودند، بقیه بازیکنان کنار تیمی‌ای بودند که به آنها قول‌های الکی داده شده بود که برای شما کارت بازی در لیگ دو صادر می‌شود و جالب‌تر از همه اینجاست که از یکی 10 ملیون و از یکی 20 میلیون و 30 ملیون و از هر کسی به حد توانش دریافت کرده بود ولی این پول‌های نفرین‌شده نه صرف هزینه البسه و امکانات بازیکنان تیم شد و نه حتی صرف طلب مربیان و بازیکنان شد، مربیان تیم که هیچ دریافتی‌ای نداشتند، چند بازیکنی هم که دریافتی داشتند، با خود آقای مدیرعامل زد و بندی کرده بودند و آنها پولی دریافت کردند و بقیه مربیان هیچ رقم قراردادی را دریافت نکردند.»

مدیرعامل صنعت وزن لازم شخصیتی را برای اداره این تیم ندارد

http://www.bloghnews.com/images/docs/000108/n00108228-r-b-005.jpg

کریم محمدی مربی صاحب‌نام فریدونکناری که در فصل 91-92 در تیم فوتبال صنعت ساری حضور داشته، درباره اتفاقات اخیر مدیریت باشگاه صنعت ساری، گفت: «در مدتی که بنده به‌عنوان مربی در تیم صنعت ساری فعالیت می‌کردم، قرارداد مالی داشتم ولی هیچ دریافتی از مدیریت این تیم نداشتم، هنوز هم چک باشگاه را دارم، در همان فصلی که بنده حضور داشتم کلی البسه ورزشی از فروشگاه ورزشی بنده خرید کرده که چیزی حدود 7 میلیون تومان به بنده بدهکار است که من هم فاکتور این خریدها را خدمت مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان استان بردم و آنها هم گفتند هر وقت خواستیم درباره باشگاه صنعت حساب و کتاب‌هایی بکنیم، طلب شما را هم می‎دهیم.»
محمدی ادامه داد: «این را می‌خواهم بگویم، الان دو سه سال از آن موضوع گذشته، در آن زمان 7 میلیون خرید کرده، هنوز پولش را پرداخت نکرده است، این آقا از نظر شخصیتی آن وزن لازم را ندارد که بخواهد مدیرعاملی یک باشگاه محبوب و با رزومه را برعهده بگیرد.»
وی افزود: «یمینی در مواقع بحرانی وقتی با بازیکنان صحبت می‌کرد، چون اعتبار کافی بین بازیکنان نداشت مجبور می‌شد به بازیکنان دروغ بگوید و چون دروغ‌هایش زیاد شده بود و به حرف‌هایش عمل نمی‌کرد، ضربه وحشتناکی به تیم زده می‌شد که الان کار این باشگاه به اینجا کشیده شده است.»
محمدی که به‌شدت از اوضاع مدیریتی این باشگاه گلایه داشت، در ادامه صحبت هایش یادآور شد: «شما اگر می‌خواهید خیلی بهتر یمینی را به مردم معرفی کنید، به سراغ کاوه پاشایی سرپرست تیم صنعت بروید تا ایشان شما و مردم را از کارهای این آقا مطلع کند، نمونه بارز یک موضوع این که ما برای دیداری خارج از خانه به اردبیل رفته بودیم ولی به دلیل عدم پرداخت حق و حقوق هتل اجازه خروج ما را از هتل نمی‌دادند، کاوه پاشایی که مازندرانی هم نبود، ماشین خودش را گرو گذاشت تا بازیکنان به بازی برسند و بعد از بازی هم برگشتیم ایشان لب‌تاب خودش را فروخت و درآن زمان یک‌میلیون و 500 هزار تومان به هتل داد تا با آنها تسویه کند در حالی که اصلاً مشخص نبود، این آقای مدیرعامل کجا بود!»
وی در پایان بیان کرد: «در شأن باشگاهی مثل صنعت ساری نیست که بخواهد برای این تیم چنین اتفاقاتی بیافتد، مدیرعامل به سرپرست باشگاه می‌گفت شما برید فلان شهر من برای شما پول و هزینه‌ها را کارت به کارت می‌کنم ولی نه خبری از پول بود و نه جواب زنگ سرپرست باشگاه را در شهر غریب می‌داد.»

یمینی این‌کاره نیست

http://www.bloghnews.com/images/docs/000108/n00108228-r-b-001.jpg

مهدی عیسایی مربی گلرهای تیم فوتبال صنعت ساری در فصل 91-92 و 92-93 درباره اتفاقات اخیر باشگاه صنعت ساری گفت: «سه سال با اصغر یمینی کار کردم و هر سه سال هم جز بدختی و بیچارگی چیز دیگری از او نصیب ما نشد؛ او به هیچ وجه شخصیت تیم‎داری کردن و مدیریت یک باشگاه را ندارد، باشگاه با مدیریت این شخص کاملاً بی‎سروته بود و بنده برای دریافت طلب خودم از ایشان مجبور شدم با یک شخصی به نام «ف.م» که همه‎کاره ایشان در امر مدیریت ناصحیح هستند، درگیر شوم تا بتوانم بعد از یک‎سال درگیری 200 هزار تومان دریافت کنم.»
وی اضافه کرد: «من دوست دارم این تیم دست کسی بیافته که با مدیریت صحیح این تیم را به لیگ یک برگرداند، این بازیکنانی که سه سال در این تیم تباه شدند و هیچ پولی دریافت نکردند، واقعاً گناه دارند، حق این بازیکنان با استعداد هست که این تیم با یک مدیریت خوب به لیگ یک برگردد، درد بنده فقط و فقط همین است چون یمینی اینکاره نیست که بخواد با این طرز فکر و مدیریت تیم صنعت ساری را با وعده وعیدهایش به لیگ یک برگرداند.»
عیسایی درباره حضور بازیکنان پولکی در تیم صنعت ساری، خاطرنشان کرد: سال گذشته 20 تا بازیکن اصلی داشتیم و 50 بازیکن کنارتیمی! خوب هر کسی هم باشد متوجه می‌شود که این بازیکنان اضافی بازیکنای پولی بودند که یمینی از این طریق درآمد کسب می‌کرد.»
وی افزود: «جالبه یک خاطره هم براتون تعریف کنم، ما برای یک بازی به لنگرود سفر کرده بودیم، یمینی به ما زنگ زد و الکی گفت که ما تا نوشهر آمدیم و به‌خاطر بارش برف مجبور شدیم دور بزنیم که در آن روز هزینه ناهار را بنده پرداخت کردم و حتی به خاطر همین موضوع یمینی با یکی از بازیکنان‌مان به نام امیر فرهنگ‌دوست درگیری شد، چون این بازیکن وقتی فهمید من حساب کتاب را انجام دادم به بنده گفت که چرا شما باید هزینه غذا را پرداخت کنید که در این بین درگیری بین مدیرعامل و این بازیکن ایجاد شد و یمینی در جواب بازیکن گفت که من از مهدی عیسایی این پول را قرض گرفتم و به تو هیچ ربطی ندارد؛ این نوع برخورد در حد و شخصیت یک مدیر عامل نیست و هزار خالی‌بندی دیگر که اگر بخواهم برای‌تان توضیح بدهم می‌توانید یک کتاب هزارصفحه‌ای از این مدیرعامل بنویسید.»

همه او را می‌شناسند و نیاز به گفتن ندارد

http://www.bloghnews.com/images/docs/000108/n00108228-r-b-000.jpg

حسن دائمی یکی از مربیان کاربلد و از فوتبالیست‌های با اخلاق سابق فوتبال مازندران که در فصل 92-93 مربی این تیم بود، درباره اتفاقات اخیر گفت: «یمینی هم خصوصیت مثبت داشت و هم خصوصیت منفی، البته خصوصیات منفی بیشتری داشت، از خصوصیات مثبتش می‌توان به این اشاره کرد که به هر طریقی شده حالا با هزار ترفند تیم‌داری می‌کرد و تیم را برای بازی‌ها آماده می‌کرد.»
وی ادامه داد: «اما کارنامه این شخص کاملاً مشخص است، آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است، همه می‌دانند و می‌شناسند و نیاز به گفتن ندارد که ایشان شخصیت تیم‌داری و مدیرعاملی این تیم را ندارد، همه مسئولان و مردم و تمام دست‌اندرکاران فوتبال ساری و مازندران می‌دانند که این آقا به درد تیم‌داری نمی‌خورد، حالا دیگه خودشان می‌دادند که آیا بازهم تیم را بدهند به ایشان یا نه!»
دائمی درباره بحث مطرح‌شده در رابطه با بازیکنان پولکی گفت: «درباره بازیکنان پولکی من حرفی ندارم بزنم، چون بازیکنانی زیادی بر سر تمرینات ما حضور پیدا می‌کردند و وقتی از آنها سؤال می‌کردیم می‌گفتند فقط قرار است با تیم تمرین کنیم، در این خصوص که مدیریت باشگاه از این‌ها پولی دریافت کرده را بنده ندیدم ولی شاید مربیان دیگر خبر داشته باشند که پولی رد و بدل شده یا نه.»
وی درباره شنیده هایی که گفته می‌شود اصغر یمینی از یکی از نمایندگان مجلس شهر ساری این روزها 200 میلیون تومان دریافت کرد، افزود: «این‌ها ترفندهایی خاص ایشان است که همه ساله زده می‌شود، هر سال اول فصل می‌گوید که من 200 یا 300 ملیون در حسابم پول دارم و اسپانسرهای خوبی برای فصل جدید می‌آورم، این وعده وعیدها عادی است و هر سال این صحبت‌ها انجام می‌شود و شما هم زیاد باور نکنید.»

برای حفظ آبروی ساری یمینی را کنار بگذارید

http://www.bloghnews.com/images/docs/000108/n00108228-r-b-004.jpg

شبیر لطفی سرمربی سابق تیم فوتبال صنعت ساری که دو فصل با این مدیرعامل کار کرد، درباره اتفاقات اخیر باشگاه و مدیریت صنعت ساری گفت: «این آقا عاشق فوتبال است و این ورزش را دوست دارد ولی این سمتی که داشته باشد و به‌عنوان مدیرعامل، تیمی را بخواهد پیش ببرد نه نمی‌تواند، مدیرعامل یک تیم باید شخصی باشد که یک شهر قبولش داشته باشند و پیشینه خوبی داشته باشد و مسئولان قبولش داشته باشند و حرف این شخص پیش مسئولان خریدار داشته باشد.»
وی ادامه داد: «اگر ما بخواهیم بگوییم که ایشان لیاقت چنین کاری را دارد یا ندارد، مشخص است که در مرکز استان بزرگ‌تر از ایشان بودند و نتوانستند کاری از پیش ببرند چه به رسه به اصغر یمینی که بخواهد کاری برای فوتبال این شهر انجام دهد.»
لطفی در ادامه افزود: «با این اوضاع مدیریتی بیشتر فشارها به بازیکنان و مربیان می‌آید که هم در امورات زندگی دچار مشکلات می‌شوند و هم اینکه تیم نتیجه نمی‌گیرد و درجا خواهند زد، این‌ها همه دلیلی است بر عدم مدیریت صحیح آقای یمینی!»
این مربی درباره بحث بازیکنان پولکی اظهار کرد: «چون بنده خودم دو سال در این تیم حضور داشتم و خیلی از مردم همه بحث‌شان رو این بوده که شاید شبیر لطفی در این قضیه دست داشته و دخیل باشد. البته حق می‌دهم به مردم چون آنها واقعیت‌ها را نمی‌دانند، در صورتی که تمامی بازیکنان پولکی که ایشان می‌گرفتند همان کسانی بودند که از دست ایشان شکایت می‌کردند به دلیل اینکه بنده آنها را بر سرتمرینات راه نمی‌دادم حتی در سال گذشته هم من یک لیستی را که همه هم دیده‌اند تهیه کردم که در این لیست از بازیکنانی که خودم انتخاب کرده بودم را به فدراسیون دادم و اعلام کردم بازیکنانی که من انتخاب کردم این‌ها هستند و خارج از این لیست من هیچ تعهدی روی این قضیه ندارم حتی این موضوع به سازمان لیگ هم ارسال شد.»
وی افزود: «یمینی چهره خیلی خوبی ندارد و این موضوعاتی که تمامی مربیان اعلام کردند وجود دارد ولی چون تیم پول ندارد و کسی هم به این تیم کمکی نمی‌کرد و همچنین چون این آقا وضعیت مالی خوبی هم نداشت، مجبور به این کارها بود.»
لطفی ادامه داد: «بنده خودم بالغ بر 130 میلیون از ایشان طلب دارم و می‎دانم دستم به هیچ جا بند نیست و نمی‌شود این طلب را دریافت کرد، حال طلب ما یک بحث است ولی خب شرایط اینکه تیم شهرمان بخواهد یک تکانی بخورد یک بحث دیگر است، باید بدانید که این موضوع هرسال به همین شکل پیش می‌رود، دو سال ما در آن تیم بودیم و فعالیت داشتیم و به کمک همه دوستان سعی کردیم تیم همیشه مدعی صعود باشد، حالا امسال را هم دیدید که اصلاً شرایط خوبی نداشت و کسانی نبودند که بخواهند از خودشان مایه بگذراند و تحمل کنند به خاطر همین تیم تا مرز سقوط هم رفت و به‌زور توانست خودش را در لیگ حفظ کند.»
این مربی ضمن ابراز نگرانی از وضعیت فوتبال ساری بیان کرد: «شک نکنید اگر به همین منوال پیش برویم شرایط از اینی که هست بدتر هم خواهد شد، آقای مدیرعامل هم چاره‎ای جز این‌کارها ندارد که برای در آوردن خرج تیم از این راه‌ها وارد شود چون با این اوصاف کسی به اینچنین آدمی پولی نمی‌دهد؛ نگاه کنید امسال شهرداری ساری تصویب کرده بود که به این تیم 200 ملیون تومان بدهند ولی به زور 50 ملیون به تیم دادن تازه قرار شده بود این پول را خودشان فقط به بازیکنان تحویل دهند. ما دل‎مان برای شهرمان می‌سوزد و حداقل خود شما خبر دارید که ما چقدر سر این قضیه که تیم درحال سقوط بود، پیگیر بودیم و سعی کردیم کمک کنیم تیم شهرمان را از این وضعیت نجات دهیم تا در لیگ دو بماند تا حداقل شهرمان یک تیم لیگ دویی داشته باشد.»
لطفی در پایان گفت: «بحث اصغر یمینی واقعیت هایی است که مردم با چشمان‎شان دیدند و برای آبروی شهرمان است که می‌خواهیم ایشان نباشند، اگر قرار بر این باشد که تغییر و تحولی ایجاد شود یمینی باید مثل منی که گذاشتم و رفتم کنار، او هم باید از این تیم برود، حالا یا این تیم بهتر می‌شود یا بدتر ولی ایشان باید از این تیم برود، الان من شبیر لطفی از این تیم رفتم مشخص شد که این تیم بهتر شد یا بدتر! مشکل تیم من بودم یا مشکل کسی دیگه بود! وقتی من از این تیم رفتم مشکل واقعی خودش را خیلی خوب نشان داد!

مدیرعامل صنعت توانایی مدیریت ندارد

http://www.bloghnews.com/images/docs/000108/n00108228-r-b-002.jpg

یونس گرائیلی سرمربی این فصل صنعت ساری که به همراه تیم صنعت در جام حذفی فوتبال کشور خوش درخشید هم ضمن تأیید صحبت‌های سایر مربیان تصریح کرد: شرایط مدیریتی باشگاه اصلاً خوب نبود ما به همراه بازیکنان باتجربه این تیم را در شرایط نرمال نگه داشتیم.
وی افزود: بازیکنان به‎خاطر شرایط بد موجود در تیم در همان اوایل فصل قصد ترک تیم را داشتند و منتظر بودند نیم‌فصل شود تا تیم را ترک کنند و به تیم دیگری بپیوندند.
این مربی در ادامه صحبت‌هایش گفت: در این مدت کوتاهی که با مدیریت این باشگاه کار کرده‌ایم متوجه شدیم که او شرایط نرمالی ندارد و توانایی مدیریت این تیم محبوب شهر ساری را به هیچ وجه ندارد.