افزایش 550 هزار تومانی حقوق رانندگان بازنشسته

عضو هیأت مدیره تعاونی حمل و نقل بار کشور گفت: دولت با افزایش 550 هزار تومانی بازنشستگان حمل و نقل به ویژه کامیون‌داران موافقت کرده است. محمدعلی فرجی درباره پیگیری‌های انجام شده برای رفع مشکلات کامیون‌داران، اظهار کرد: مطالبات و خواسته‌های به حق رانندگان عملیاتی شده است.وی با اعلام اینکه متولیان امر پیگیر مطالبات رانندگان […]

3

عضو هیأت مدیره تعاونی حمل و نقل بار کشور گفت: دولت با افزایش 550 هزار تومانی بازنشستگان حمل و نقل به ویژه کامیون‌داران موافقت کرده است.

محمدعلی فرجی درباره پیگیری‌های انجام شده برای رفع مشکلات کامیون‌داران، اظهار کرد: مطالبات و خواسته‌های به حق رانندگان عملیاتی شده است.وی با اعلام اینکه متولیان امر پیگیر مطالبات رانندگان هستند،تصریح کرد: مشکلات و موانع پیش روی را با معاون وزیر در جلسه روز گذشته مطرح کردیم.

عضو هیأت مدیره حمل و نقل  کامیون‌داران کشور خاطرنشان کرد: برخی از مطالبات ما رفع و بقیه نیز در پروسه قانونی در حال رفع است.این مسؤول اضافه کرد: بیمه تکمیلی رانندگان از روز گذشته در حال اجرایی شدن است و این روند ادامه داشته و رانندگان می‌توانند به واحدهای صنفی در هر شهر برای ثبت‌نام و بهره‌مندی از این خدمات اقدام کنند، افراد دارای کارت هوشمند از این خدمات برخوردار می‌شوند.

فرجی با اعلام اینکه حقوق بازنشستگان این قشر براساس اعلام مقرر شد که از یک میلیون و 200 هزار تومان به یک میلیون و 750 هزار تومان افزایش پیدا کند، گفت: سختی کار رانندگان در مجلس به صورت جدی پیگیری می‌شود.

وی یادآور شد: برای تامین نیاز لاستیک رانندگان مقرر شد که 12 هزار حلقه در سطح بنادر توزیع شود.

عضو هیأت مدیره حمل و نقل کامیون داران کشور گفت: همه خواسته‌های به حق رانندگان در حال رفع هست و افرادی که قرار است از این جریان سوءاستفاده کنند جزء تشکیلات رانندگان نبوده و انتظار برخورد قانونی از متولیان امر در سطح کشور داریم.