افزایش پایه ومیانگین حقوق فرهنگیان در بودجه ۹۸

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی خواستار افزایش پایه و میانگین حقوق فرهنگیان در بودجه سال ۹۸ شد و از دولت خواست در لایحه ارسالی به مجلس به این مهم توجه جدی کند و فراتر از افزایش سالانه پایه و میانگین حقوق معلمان را ارتقا دهد. به گزارش حرف، حسین نیازآذری با ناکافی خواندن حقوق […]

2664397
نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی خواستار افزایش پایه و میانگین حقوق فرهنگیان در بودجه سال ۹۸ شد و از دولت خواست در لایحه ارسالی به مجلس به این مهم توجه جدی کند و فراتر از افزایش سالانه پایه و میانگین حقوق معلمان را ارتقا دهد.
به گزارش حرف، حسین نیازآذری با ناکافی خواندن حقوق معلمان گفت معیشت قشر فرهیخته فرهنگی در خطر است و حقوق کم معلمان هیچ تناسبی با مسوولیت خطیر این قشر پرتلاش ندارد.
نماینده بابل انتقادات و اعتراضات صنفی معلمان را بحق دانست و براجابت مطالبات صنفی و منزلتی آنان تاکید کرد وخاطرنشان ساخت :متاسفانه درطول سالهای گذشته به معیشت و رفاه معلمان بی تفاوت بودیم و با انباشت مطالبات مواجه هستیم.
عضومجمع نمایندگان مازندران درخانه ملت با ابراز نگرانی شدید از کیفیت زندگی معلمان پیشکسوت از اینکه آنان در شرایط سخت اقتصادی امروز با محدودیت های رفاهی و معیشتی مواجه هستند ابراز تاسف نمود و از آنان عذرخواهی کرد.
نماینده بابل نظام پرداخت حقوق کارکنان دولت را ناعادلانه و تبعیض آمیز خواند و اصلاح قانون خدمات کشوری را گامی در جهت مبارزه با تبعیض و فساد برشمرد.‌