افزایش نانوایی های آزاد پز مازندران

حرف آنلاین: مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور از افزایش تعداد نانوایی های مازندران در سال جاری خبرداد و گفت: هم اکنون 560 نانوایی آزاد پز در استان فعالیت می کنند که این تعداد به حدود 900 نانوایی افزایش خواهد یافت . رمضانعلی ملک اعلام کرد: در راستای اجرای مصوبه هیات […]

حرف آنلاین:

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور از افزایش تعداد نانوایی های مازندران در سال جاری خبرداد و گفت: هم اکنون 560 نانوایی آزاد پز در استان فعالیت می کنند که این تعداد به حدود 900 نانوایی افزایش خواهد یافت .

رمضانعلی ملک اعلام کرد: در راستای اجرای مصوبه هیات وزیران و تائید کارگروه آرد و نان مازندران، تاکنون بیش از 16 درصد نانوایی ها از سهمیه آرد یارانه ای آزاد شدند و در آینده نزدیک این رقم به 20 درصد افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به قیمت بالاتر نان در نانوائیهای آزادپز ادامه داد : با آزادسازی نرخ نان و ایجاد رقابت بین نانوایان ، هر واحد دقت بیشتری نسبت به پخت نان اعمال خواهد کرد و تخلفات هم در این راستا بسیار کم خواهد شد.

به گفته مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور، اتحادیه نانوایی ها بعنوان متولی تعیین قیمت نان نانوایی های آزاد پز هستند.

وی ادامه داد : واحدهای نانوایی آزاد پز با نصب تابلو از دیگر واحدها متمایز خواهند بود .

ملک اعلام کرد: ماهانه 20 هزار تن آراد یارانه ای میان نانوایی های مازندران برای پخت نان و عرضه به قیمت دولتی توزیع می شود .

چهار هزار و 350 نانوایی در مازندران فعالیت می کنند ./ایرنا