افزایش دمای هوای مازندران در ماه رمضان

پیش بینی های هواشناسی مازندران نشان می دهد مردم این استان با هوای آفتابی همراه با افزایش دما به میزبانی ماه مبارک رمضان می روند. رئیس اداره پیش بینی و پیش آگاهی هواشناسی مازندران گفت: برای امروز تا عصر چهارشنبه آسمانی ابری همراه با رگبار پراکنده بخصوص در ارتفاعات پیش بینی می شود و ممکن […]

پیش بینی های هواشناسی مازندران نشان می دهد مردم این استان با هوای آفتابی همراه با افزایش دما به میزبانی ماه مبارک رمضان می روند.

رئیس اداره پیش بینی و پیش آگاهی هواشناسی مازندران گفت: برای امروز تا عصر چهارشنبه آسمانی ابری همراه با رگبار پراکنده بخصوص در ارتفاعات پیش بینی می شود و ممکن است دمای هوا به صورت جزئی در ارتفاعات کاهش یابد.
علی اصغر بسطامی با بیان این که دمای هوا امروز و فردا در گرم ترین ساعت به 26 درجه می رسد، افزود: از روز پنجشنبه که همزمان است با نخستین روز ماه رمضان ، مردم استان شاهد آسمانی صاف همراه با افزایش حدود سه درجه ای دما خواهند بود.
او با اشاره به اینکه دمای هوا در هفته پیش رو پایدار خواهد بود، گفت که برای دوشنبه و سه شنبه هفته آینده روزهای گرمی پیش بینی می شود که دمای هوا به بیش از 32 درجه می رسد.
رئیس اداره پیش بینی و پیش آگاهی هواشناسی مازندران افزود : نقشه های پیش یابی نشان می دهد که تا پنجشنبه هفته آینده با ناپایداری جوی مواجه نخواهیم بود.
هم اکنون منطقه آلاشت در سوادکوه با 9 درجه خنک ترین و گلوگاه با 24 درجه سانتی گراد گرم ترین نقاط مازندران هستند.
هواشناسی استان مازندران بیش از 15 ایستگاه در سراسر استان دارد که چهار ایستگاه آن در مناطق کوهستانی است.