اعلام آمادگی اداره کل منابع طبیعی نوشهر در تسریع در ساخت پل ماشلک نوشهر

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر از   آمادگی این اداره کل جهت تسریع در ساخت پل ماشلک نوشهر خبر داد. به گزارش حرف، “عبدالرضا سنگاری” افزود : به منظور کمک به ساخته شدن  هر چه سریعتر پل تخریب شده و تسهیل در مسیر کمر بندی نوشهر با ساخت آب نما و […]

4

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر از   آمادگی این اداره کل جهت تسریع در ساخت پل ماشلک نوشهر خبر داد.

به گزارش حرف، “عبدالرضا سنگاری” افزود : به منظور کمک به ساخته شدن  هر چه سریعتر پل تخریب شده و تسهیل در مسیر کمر بندی نوشهر با ساخت آب نما و در اختیار قرار دادن بیل مکانیکی، تامین مصالح و مخلوط مورد نیاز برای این امر مهم آمادگی لازم را داریم.

وی با اشاره به نشست فوق العاده  امروز جمعه در خصوص تسریع در ساخت پل ماشلک  در بندر نوشهر که  با حضور نماینده  مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، معاون امور عمرانی استاندار مازندران و سایر مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد افزود :این اداره کل آماده هر گونه کمک در این زمینه را دارد.پل ماشلک نوشهر در محور کمربندی براثر سیلاب مهرماه گذشته تخریب و یک نفر نیز جان باخت.