اعزام 10 هزار دانش آموز به اردوی راهیان نور

سرهنگ عسگر مجیدی از اعزام 10 هزار دانش آموز دختر و پسر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور خبر داد . به گزارش حرف، معاون اجرایی سپاه با بیان اینکه جبهه استکبار برای انحراف انقلاب از اهداف و آرمان هایش جنگ نابرابر و سختی را با مردم ایران اسلامی آغاز کرده […]

2
سرهنگ عسگر مجیدی از اعزام 10 هزار دانش آموز دختر و پسر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور خبر داد .
به گزارش حرف، معاون اجرایی سپاه با بیان اینکه جبهه استکبار برای انحراف انقلاب از اهداف و آرمان هایش جنگ نابرابر و سختی را با مردم ایران اسلامی آغاز کرده است، گفت: آمریکا و همدستانش تاکنون در دستیابی به نیت های شوم خود ناکام مانده اند چرا که مردم حافظ اصلی انقلاب اسلامی هستند.
مجیدی یکی از شاخص های اصلی انقلاب اسلامی را ایثار و از خودگذشتگی در راه خدا دانست و تصریح کرد: تبلور این شاخصه اصلی انقلاب اسلامی، در 8 سال جنگ تحمیلی نمایان شد که جوان های مومن و انقلابی به دفاع از کیان کشور پرداختند و در برابر هجمه نابرابر مزدور بعثی ایستادگی کردند. وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس بیش از 30 کشور در برابر مردم ایران قرار گرفتند، تاکید کرد: حضور و مقاومت مومنانه مردم موجب شد تا دشمن بعثی نتواند یک وجب از خاک مقدس کشور را تصاحب کند. مجیدی حفظ و انتقال دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس به نسل های بعدی انقلاب را مهم برشمرد و اظهار کرد: جوانان امروز باید بدانند جوانان دیروز برای حفظ دستاورد بزرگی همچون انقلاب اسلامی چه رشادت ها و مقاومت هایی را متحمل شدند وسینه در برابر دشمن بعثی و صهیونیستی سپر کردند.
وی در ادامه افزود: برای آشنایی نوجوانان دانش آموز هر سال اردوی راهیان نور دانش اموزی را برگزار می کنیم که با استقبال زیاد دانش آموزان مواجه می شود. معاون اجرایی سپاه کربلا بیان کرد: افتتاحیه اردوهای راهیان نور دانش آموزی مازندران با حضور مسئولان کشوری و استانی صبح روز شنبه در ادروگاه شهدای بادله ساری برگزار شد.
وی در مورد ظرفیت اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس گفت: اعزام 10 هزار دانش آموزان در دو مرحله خواهران و برادران برگزار می شود که خواهران 25 آبان ماه و برادران 1 بهمن ماه به مناطق عملیاتی اعزام می شوند. مجیدی در ادامه افزود: مدت زمان برگزاری اردوی راهیان نور برای برادران و خواهران دانش آموز 20 روز خواهد بود که در این مدت از یادمان های شلمچه، اروند، مقر شهدای تفحص، فتح المبین و بیمارستان امام حسین(ع) دیدار خواهند کرد.