اعتراض و استعفای دسته جمعی برخی از مربیان و قهرمانان بوکس

جمعی از مربیان و قهرمانان سابق بوکس با حضور در محل وزارت ورزش در اعتراض به آنچه مدیریت ناکارآمد در فدراسیون می دانند به صورت دسته جمعی استعفا دادند. به گزارش مهر، انتخاب سرپرست برای فدراسیون بوکس با حواشی زیادی روبه رو بوده است. برخی اقدامات افشین داوری سرپرست این فدراسیون از جمله برکناری دبیر […]

جمعی از مربیان و قهرمانان سابق بوکس با حضور در محل وزارت ورزش در اعتراض به آنچه مدیریت ناکارآمد در فدراسیون می دانند به صورت دسته جمعی استعفا دادند.

به گزارش مهر، انتخاب سرپرست برای فدراسیون بوکس با حواشی زیادی روبه رو بوده است. برخی اقدامات افشین داوری سرپرست این فدراسیون از جمله برکناری دبیر فدراسیون، لغو اردوهای تیم ملی، لغو اردوی مشترک با کوبا و در آخرین مورد قطع همکاری با سرمربی خارجی تیم ملی بوکس دو ماه زودتر از موعد و انتخاب سرمربی داخلی اعتراض بسیاری از افراد در خانواده بوکس را در پی داشته است.

در همین راستا صبح دیروز جمعی از مربیان تیم های ملی، قهرمانان سابق بوکس ایران و آسیا و پیشکسوتان این رشته در اعتراض به آنچه ناکارآمدی سرپرست فدراسیون می دانند در محل وزارت ورزش و جوانان اجتماع کرده و با تدوین نامه ای برای وزیر ورزش و جوانان از تمامی فعالیت های خود در بوکس استعفا دادند.

در میان معترضان مربیان تیم های ملی از جمله رضا مهدی پور – محمد عاشری – علی استکی – همایون امیری – مجید ذوالفقاری- نادر نادری زاده و … دیده می شوند. همچنین حضور برخی ملی پوشان سابق همچون بیژن باتمانی و مرتضی سپهوندی دو بوکسور المپیکی در میان افراد معترض قابل توجه است. حالا باید منتظر ماند و دید موضع وزارت ورزش و جوانان در برابر این اعتراض دسته جمعی چه خواهد بود.