اعتراض شریعت نژاد به بهره برداری نامناسب از ساحل و طبیعت در غرب رامسر

نماینده مردم تنکابن رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی از بهره برداری نامناسب از ساحل و طبیعت در غرب رامسر انتقاد کرد. به گزارش حرف آنلاین دکتر شمس الله شریعت نژاد در مراسم کلنگ زنی اولین اردوگاه قرآنی کشور در رامسر با بیان اینکه محدودیت زمین در رامسر به مراتب شهرهای دیگر بیشتر […]

1

نماینده مردم تنکابن رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی از بهره برداری نامناسب از ساحل و طبیعت در غرب رامسر انتقاد کرد.

به گزارش حرف آنلاین دکتر شمس الله شریعت نژاد در مراسم کلنگ زنی اولین اردوگاه قرآنی کشور در رامسر با بیان اینکه محدودیت زمین در رامسر به مراتب شهرهای دیگر بیشتر است گفت: تراکم بالای اردوگاهی، ایستگاه تقویت گاز و احداث تصفیه خانه فاضلاب در غرب رامسر باعث اعتراضات مردمی شده است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه احداث اولین اردوگاه قرآنی دارای هدف گذاری و برنامه ریزی مناسب نبوده که چهل سال پس از انقلاب به فکرش افتادید تصریح کرد: علم مدیریت میگوید قبل از حرکت باید با برنامه ریزی، هدف و طرحی‌ مناسب نسبت به احداث این اردوگاه اقدام کرد.

دکتر شریعت نژاد با بیان اینکه نباید فکر کنیم رامسر متعلق به خارجی هاست بلکه متعلق به همه مردم ایران بوده گفت: بعنوان یک نیروی رزمنده ۶ سال در جبهه جنگ بودم و طبق فرمایش امام ره، امروز ترویج دین با رفتار شماست و زمان نصیحت کردن گذشته است.

وی افزود: بزرگترین چالش در کشور ما مشکلات فرهنگی بوده که باعث ضعف اقتصادی میشود‌‌ و مسائل پرورشی در آموزش و پرورش جایگاه مناسبی ندارد.

وی با انتقاد از روند اجرایی برخی اردوگاههای رامسر گفت: بازنشستگان آموزش و پرورش رامسر متقاضی شدند در صورت استفاده یکی از  اردوگاه های رامسر هزینه آن را بصورت نیم بها پرداخت کنند که 6 ماه قبل درخواست را بصورت مکتوب ارسال کردم و تا کنون پاسخی داده نشده است.

دکتر شریعت نژاد با بیان اینکه با رفتارمان کاری کنیم تا سطح اعتماد و باور را در بین مردم بالا ببریم تصریح کرد: سالها کار ملی کردم و تمام ایران را گشتم و تمام دنیا آرزوی دیدن کشور ما را دارند

وی افزود: مردم حق دارند از طبیعت استفاده کنند و چرا باید ایام فعالیت مدارس اردوگاه ها خدمات دهی مناسبی نداشته باشند.

این نماینده مجلس اظهار کرد: چند صد هکتار زمین در اختیار اردوگاه های دولتی و ساحل در اختیار آموزش و پرورش است که باعث شده مردم از طبیعت محروم شوند.

شریعت نژاد با انتقاد از عملکرد ضعیف برخی مدیران گفت: مدیر موفق مدیری است که قبل از  طرح سوال به مردم پاسخ داده و مشکلات مردم را درک کند.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: رامسر دارای مشکلات فرهنگی متعدد بوده که نیاز به آسیب شناسی دارد.

وی با اشاره به اینکه مطالبات مردمی در اولویت کار مسئولین قرار گیرد تصریح کرد: برخی از مسئولان عادت کردند از خودشان تعریف کنند و مردم باید آنها را نقد کنند.

شریعت نژاد افزود: من نماینده مردم هستم، نماینده پولکی نیستم و حرف و قضاوت مردم را ارائه میدهم.

 

خبر: جلال کمالی