استاندار مازندران ؛بازار تا 15 فروردین بسته است

استاندار مازندران در جلسه ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا با اشاره به این که بجز واحدهای صنفی ضروری؛ از دیگر واحدها انتظار داریم همچنان تا پایان روز 15 فروردین ماه تعطیل باشند و با همراهی آن ها؛ بازار محلی برای شیوع ویروس نباشد، اظهار داشت: با آندسته معدود از واحدهایی که همراهی نداشته باشند […]

استاندار مازندران در جلسه ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا با اشاره به این که بجز واحدهای صنفی ضروری؛ از دیگر واحدها انتظار داریم همچنان تا پایان روز 15 فروردین ماه تعطیل باشند و با همراهی آن ها؛ بازار محلی برای شیوع ویروس نباشد، اظهار داشت: با آندسته معدود از واحدهایی که همراهی نداشته باشند و از این دستور تخطی کنند، برخورد لازم صورت گیرد. ‎

احمد حسین زادگان با بیان این که جلسات ستاد استانی مقابله با کرونا به صورت مستمر برگزار می شود، گفت: منبعد جلسات این ستاد بصورت ویدئوکنفرانس با حضور فرمانداران برگزار می شود. وی با بیان این که از مردم مازندران که به ما کمک کردند تا مانع شیوع این ویروس شویم، قدردانی می کنم، افزود: خوشبختانه هم آمار ورودی و هم آمار خروجی بیمارستان ها به تعادلی رسیده است و این مرهون تلاش و همراهی همه مردم و مجاهدت تمامی فعالان این عرصه است.

وی گفت: فروشگاه های مجازی و اینترنتی برای تقویت بازار و رفع مشکلات مردم در دستور کار جدی قرار گیرد.

استاندار مازندران با اشاره به این که بحمداله با تشکیل پدافند زیستی در روستاها و اقداماتی که از سوی همه دستگاه ها، نهادها و ارگان ها صورت گرفته وضعیت روستاهای استان نسبت به شهرها مطلوبتر است، افزود: برای این که با آغاز فصل کشاورزی؛ روستاهای ما نیز درگیر نشوند مقرر شد نیازمندی های روستاییان از طریق بانک نشا تامین شود.

وی ادامه داد: شیوه نامه یی نیز تدوین شده که بزودی به دهیاران و شوراها ابلاغ می شود تا در زمین هایی که فعالیت می کنند همه موازین بهداشتی را رعایت کنند تا روستاها همچنان سلامتشان به مخاطره نیفتد.