اسامی قربانیان مازندرانی حادثه منا

حرف آنلاین:مدیر روابط عمومی اداره‌کل حج و زیارت مازندران از کشته شدن 10 زائر مازندرانی در حادثه خونین «منا» خبر داد. مدیر روابط عمومی اداره‌کل حج و زیارت مازندران با اشاره به اینکه شماره کاروان‌هایی که با عدد 30 شروع می‌شود از استان مازندران است و همچنین ممکن است زائران مازندرانی تحت قالب کاروان‌های استان‌های […]

حرف آنلاین:مدیر روابط عمومی اداره‌کل حج و زیارت مازندران از کشته شدن 10 زائر مازندرانی در حادثه خونین «منا» خبر داد.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل حج و زیارت مازندران با اشاره به اینکه شماره کاروان‌هایی که با عدد 30 شروع می‌شود از استان مازندران است و همچنین ممکن است زائران مازندرانی تحت قالب کاروان‌های استان‌های دیگر در مکه حضور داشته باشند، بیان کرد: متأسفانه در این حادثه زائران مازندرانی به نام‌های حسین تقوی کوتنایی، قربانعلی سالاری، ابراهیم صادقی‌واسکسی، محمدرضا فروزان، محمدمهدی سلحشور، هدایت قاسمی شورابی ،علی‌اکبر ذبیح‌زاده‌پاشا،ولی ذکایی،ایمان‌علی مسیبی و جمشید علم‌جو «زائر رامسری که در کاروان گیلانی‌ها حضور داشت»، جان خود را از دست دادند.
سخنگوی حج و زیارت مازندران با اشاره به اینکه نخستین گروه زائران روز سه‌شنبه 7 مهرماه وارد مازندران می‌شوند، افزود: ساعت هشت صبح نخستین گروه زائران مازندرانی وارد فرودگاه دشت‌ناز ساری می‌شوند.

وی اضافه کرد: همچنین یک زائر به نام محمدمهدی اکبرزاده‌تهمتن از کاروان 30028 که در لیست مفقودان حادثه منا بوده به کاروان خود بازگشت.

مصطفی جعفری درباره آخرین وضعیت زائران مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر 10 نفر فوت، 28 نفر مفقود، چهار نفر مصدوم هستند.