اسامی دوپینگی‌ها را اعلام می‌کنیم

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت که اگر دوپینگ بازیکنان فوتبال مثبت باشد این موضوع به صورت محرمانه به رئیس فدراسیون فوتبال اعلام می‌شود. دکتر غلامرضا نوروزی در خصوص اینکه دکتر توحید سیف‌برقی اعلام کرده دوپینگ دو بازیکن لیگ برتری فوتبال مثبت اعلام شده است در حالی که پیش از این تأکید شده بود فدراسیون پزشکی ورزشی […]

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت که اگر دوپینگ بازیکنان فوتبال مثبت باشد این موضوع به صورت محرمانه به رئیس فدراسیون فوتبال اعلام می‌شود.

دکتر غلامرضا نوروزی در خصوص اینکه دکتر توحید سیف‌برقی اعلام کرده دوپینگ دو بازیکن لیگ برتری فوتبال مثبت اعلام شده است در حالی که پیش از این تأکید شده بود فدراسیون پزشکی ورزشی باید دوپینگ‌ها را اعلام کند، گفت: اسامی دوپینگی‌ها از سوی نادو اعلام می‌شود و ما هم در سایت رسمی فدراسیون اعلام می‌کنیم. نمی‌دانم چرا آقای سیف‌برقی این موضوع را اعلام کرد و به همین دلیل با او تماس گرفتم و گفتم که نباید موضوع را قبل از فدراسیون پزشکی ورزشی رسانه‌ای می‌کرد.

وی در خصوص اینکه با این حال دوپینگ دو بازیکن لیگ برتری صحت دارد و آیا بازیکن دیگری هم دوپینگش مثبت بوده است یا نه، اظهار داشت: بازیکن دیگری نیست و در خصوص این دو بازیکن هم خودمان به صورت رسمی همه چیز را اعلام می‌کنیم. اگر موردی در خصوص دوپینگ باشد، ما به صورت محرمانه به رئیس فدراسیون (مهدی تاج) اعلام می‌کنیم و او هم به باشگاه‌ها و ورزشکار اعلام می‌کند تا مراحل نهایی و صدور رأی اعلام شود که ما پس از مرحله نهایی مسائل را رسانه‌ای می‌کنیم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره موضوع دوپینگ یک دوچرخه سوار که نامی از او اعلام نشده است، گفت: این موارد را می‌توانیم تا زمان رأی نهایی صبر کرده و پس از آن اعلام کنیم. مثل 9 نفری که پیش از این به صورت رسمی اعلام کردیم و سعی می‌کنیم موارد ابهام‌داری وجود نداشته باشد. تلاش ما همیشه این بوده است که پس از طی مراحل نهایی، بررسی اولیه، صدور رأی و استیناف اسامی دوپینگی‌ها را اعلام کنیم.