از تیمداری در قائم‌شهر پشیمانم

    مالک تیم فوتسال حاجی‌منصف گفت: با بیان اینکه سال گذشته که در قائم‌شهر بودم، پشیمان هستم چون به جز سپاه، كوچک‌ترین حمایتی از کسی ندیده‌ایم، گفت: شاید باورکردنی نباشد که حتی یک بازی هم از اداره ورزش و جوان شهرستان برای تماشا یا حمایت تیم نیامدند. محمد شیردل درخصوص آخرین وضعیت تیم فوتسال […]

 

 

مالک تیم فوتسال حاجی‌منصف گفت: با بیان اینکه سال گذشته که در قائم‌شهر بودم، پشیمان هستم چون به جز سپاه، كوچک‌ترین حمایتی از کسی ندیده‌ایم، گفت: شاید باورکردنی نباشد که حتی یک بازی هم از اداره ورزش و جوان شهرستان برای تماشا یا حمایت تیم نیامدند.

محمد شیردل درخصوص آخرین وضعیت تیم فوتسال حاجی‌منصف که در فصلی که گذشت نماینده‌ قائم‌شهر در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور بود، اظهار کرد: با تصمیم گرفته‌شده تیم حاجی‌منصف امسال بهه مرکز استان منتقل می‌شود و با نام تیم فوتسال حاجی‌منصف مازندران در مسابقات لیگ یک فوتسال کشور شرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه سال گذشته که در قائم‌شهر بودم، پشیمان هستم چون به جز سپاه، کوچک‌ترین حمایتی از کسی ندیده‌ایم، افزود: شاید  باورکردنی نباشد که حتی یک بازی هم از اداره ورزش و جوان شهرستان برای تماشا یا حمایت تیم نیامدند.

به گزارش فارس، مالک تیم فوتسال حاجی‌منصف با عنوان اینکه تنها در چند بازی رئیس هیأت فوتبال قائم‌شهر برای تماشا آمد و تنها کسی که از هیأت فوتبال ما را حمایت کرد رئیس کمیته فوتسال وقت این هیأت بود، خاطرنشان کرد: دیگر وقت گله کردن نیست، هیأت مدیره جدید اینن  تصمیم را گرفت که تیم به ساری برود و از مدیرعامل تیم هم با تمام قدرت حمایت می‌کند.شیردل با تأکید بر اینکه امسال بنده به‌عنوان مالک تیم و یکی از اعضای هیأت مدیره فعالیت خواهم کرد، تصریح کرد: در فصل جدید فرصت و زمان کافی برای مدیریت و حضور در تیم نخواهم داشت و به همین دلیل هیأت مدیره مدیرعامل جدید را انتخاب کرد که ازز  همین‌جا برای وی آرزوی موفقیت می‌کنم و با توانی که من از او سراغ دارم به امید خدا تیم نتیجه می‌گیرد.

وی ادامه داد: معرفی مدیرعامل باید تا حالا انجام می‌شد اما شخص مدیرعامل مشتاق به این کار نبود و دوست داشت چراغ خاموش حرکت کند؛ مدیرعامل جدید ما ذوالفقار شریفی چهره آشنای ورزش است که امیدوارم حمایت‌های لازم از این مدیر جوان و باانرژی صورت بگیرد.

مالک تیم فوتسال حاجی‌منصف بیان کرد: کسی که بتواند بیش از سه سال در سطح یک و دو کشور تیمداری کند را باید از مدیران قوی ورزش کشور شمرد، از قدرت سعید نجاریان نیز باید بگویم که واقعاً او یک‌تنه تیم شهروند را اداره می‌کند و واقعاً باید به امثال او دست‌مریزاد گفت، چرا که این همه سال تنها نماینده شمال کشور در لیگ برتر را مدیریت می‌کند؛ آقای نجاریان در حد توانش انصافاً به تیم حاجی‌منصف کمک کرد.

شیردل در پایان گفت: وقتی جو استان و وضعیت مالی خودم را دیدم واقعاً قصد تیمداری نداشتم ولی با توجه به کمک‌هایی که سال گذشته آقایان بهروان و خلردی به ما کردند، دلگرم شدیم؛ انشالله تمرینات تیم هم به‌زودی شروع می‌شود.