ارتقاء ایمنی موتورسواران با توزیع رایگان کلاه ایمنی در مازندران

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای  استان مازندران از توزیع 1000  عدد کلاه ایمنی رایگان  در  34 روستاي استان در سال گذشته باهدف ارتقاء ایمنی تردد و فرهنگ عبور و مرور راکبین موتورسوار خبرداد. عباسعلی نجفی ضمن اعلام این خبر افزود :  با توجه به سهم 5/14 درصدي تلفات موتورسواران در محورهاي برون‌شهری مازندران و با […]

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای  استان مازندران از توزیع 1000  عدد کلاه ایمنی رایگان  در  34 روستاي استان در سال گذشته باهدف ارتقاء ایمنی تردد و فرهنگ عبور و مرور راکبین موتورسوار خبرداد.

عباسعلی نجفی ضمن اعلام این خبر افزود :  با توجه به سهم 5/14 درصدي تلفات موتورسواران در محورهاي برون‌شهری مازندران و با توجه به اينكه عمده تلفات اين گروه در حوزه سني 21 الی 40 سال اتفاق می‌افتد، اقدامات فرهنگي و آموزشي در  محورهاي پرحادثه از حيث تلفات موتورسوار صورت گرفت كه از آن جمله می‌توان آموزش به خانواده‌ها در حوزه خـطرات رانندگي غير ايمن با موتورسیکلت و نمايش آموزشي، سرگرمي و توزيع ادوات ايمني موتور نظير كلاه ايمني و شبرنگ آشکارساز جهت نصب بر بدنه موتور اشاره نمود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در ادامه ، برنامه‌های انجام‌شده را، اجراي برنامه آموزشي و نمايشي، توزيع رايگان كلاه ايمني موتورسیکلت ، شبرنگ آشکارساز در 34 روستاي محورهاي پرحادثه از حيث تلفات موتورسوار در كليه شهرستان‌های استان به‌ویژه شهرستان‌های بابل، مياندرود،ساري،بهشهر،گلوگاه، بابلسر، نوشهر، رامسر، تنكابن،محمودآباد ،فريدونكنار،جويبار، قائم‌شهر و سوادكوه  بيان نمودند. 

نجفی خاطرنشان ساخت : امید است با اجرای چنین برنامه‌های فرهنگی و آموزشی ، گامی بلند در جهت ارتقاء راکبین موتورسوار ، عابرین پیاده و … سطح استان مازندران برداریم.