ارائه آموزش خانواده به بیش از ۹ هزار مددجوی مازندرانی

حرف آنلاین: میثم معافی از برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده برای ۹ هزار و ۴۲۶ مددجوی مازندرانی در ۹ ماه گذشته خبر داد. او گفت: هدف از برگزاری این آموزش‌ها، تلاش برای اصلاح سبک زندگی و اندیشه در جامعه هدف، تقویت ایمان و اعتقاد به مبانی اسلام و بسط بینش الهی بر اساس آموزه‌های دینی، تحکیم […]

حرف آنلاین: میثم معافی از برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده برای ۹ هزار و ۴۲۶ مددجوی مازندرانی در ۹ ماه گذشته خبر داد.

او گفت: هدف از برگزاری این آموزش‌ها، تلاش برای اصلاح سبک زندگی و اندیشه در جامعه هدف، تقویت ایمان و اعتقاد به مبانی اسلام و بسط بینش الهی بر اساس آموزه‌های دینی، تحکیم و الندگی نهاد خانواده و مصونیت بخشی در مقابل عوامل بروز آشفتگی وگسستگی، تقویت احساس کرامت اجتماعی و بر انگیختن عزت نفس و… بوده است.

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران محور این آموزش‌ها را مهارت‌های زندگی، مثبت اندیشی با رویکرد معنویت مداری برشمرد و افزود: زوج‌های جوان، دانشجویان، سالمندان، زنان سرپرست خانوار، جوانان مستعد ازدواج، مستعدین اشتغال و خودکفایی و… از این آموزش‌ها بهره‌مند شدند.

معافی گفت: این آموزش‌ها به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار شد که بیشترین افراد بهره‌مند شده از این آموزش‌ها زنان سرپرست خانوار بوده اند.

او افزود: ارائه خدمات فرهنگی به افراد و خانواده‌های نیازمند و فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی از جمله برنامه‌های این نهاد است./صداوسیما