اخرین شانس رضا یزدانی برای حضور در تیم ملی

  سرمربی تیم ملی کشتی  در خصوص آخرین شرایط آزادکاران کشورمان عنوان کرد: تورنمت خوبی را در گرجستان پشت سر گذاشتیم و هدفمان محک خوردن برخی نفرات بود تا در شرایط مسابقه قرار بگیرند. سایر نفرات نیز شرایط مناسبی دارند ولی حسن رحیمی و کمیل قاسمی مصدوم هستند و باید خودشان را به مسابقات انتخابی […]

 

سرمربی تیم ملی کشتی  در خصوص آخرین شرایط آزادکاران کشورمان عنوان کرد: تورنمت خوبی را در گرجستان پشت سر گذاشتیم و هدفمان محک خوردن برخی نفرات بود تا در شرایط مسابقه قرار بگیرند. سایر نفرات نیز شرایط مناسبی دارند ولی حسن رحیمی و کمیل قاسمی مصدوم هستند و باید خودشان را به مسابقات انتخابی برسانند و امیدوارم به زودی خوب شوند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در ارتباط با جا افتادن حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم و اینکه آیا یزدانی در این وزن مانند ٧٤ کیلو می‌تواند بدرخشد یا خیر، گفت: یزدانی ابتدا باید در انتخابی اول شود و در آن صورت در خصوص موفقیت وی اظهار نظر کنیم اما در مجموع شرایط او بهتر از جام جهانی است.

طلایی درباره رضا یزدانی در وزن ٩٧ کیلو و مصدومیت وی اظهار داشت: رضا در اردو نیست و بعد از جراحی زانویش تمرینات را از سر گرفته و ریکاوری می‌کند. اینکه به انتخابی تیم ملی برسد یا خیر را نمی‌دانم اما اگر در مسابقات انتخابی روی تشک نرود شانسی برای حضور در مسابقات جهانی امسال ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که نظرتان در خصوص برگزاری مسابقات جهانی در محوطه برج ایفل پاریس چیست، خاطرنشان کرد: در جریان نیستم که این موضوع حتمی است یا خیر اما اگر به این نحو هم برگزار شود بد نیست و جذابیت دارد.

به گزارش تسنیم ، طلایی گفت: به بهترین شکل کار می‌کنیم و هرچه خدا بخواهد همان می‌شود و به تکرار عنوان قهرمانی جهان امیدواریم.