اخذ ۱۴۵ جلد سند مالکیت در شهرستان نور و بخش بلده

معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از اخذ ۱۴۵ جلد سند مالکیت در شهرستان نور و بخش بلده خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران ، نوروز رشیدی معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران در نشست کار گروه ویژه […]

2 (2)

معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از اخذ ۱۴۵ جلد سند مالکیت در شهرستان نور و بخش بلده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران ، نوروز رشیدی معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران در نشست کار گروه ویژه ثبتی جلسه کارگروه ثبتی که در تاریخ ۱۵/۵/۹۷ با حضور حجت السلام حیدری مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ،یوسفی رییس اداره ثبت واسناد و املاک شهرستان نور و رواسای اوقاف نور و بلده برگزار گردید با بیان اینکه هدف پیگیری روند اجرای برنامه ثبتی در راستای تثبیت موقوفات برگزار گردید.

معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از اخذ ۱۴۵ جلد سند مالکیت در یک روز در شهرستان نور و بخش بلده خبر داد.

در پایان این کارگروه حجت السلام حیدری مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان از زحمات صمیمانه مدیر کل محترم ثبت اسناد استان مازندران و همکاران ستادی و همچنین رییس ثبت شهرستان نور به واسطه همکاری در تثبیت موقوفات قدردانی شد.