اخبار ویژه روزنامه حرف مازندران / 29 آبان

ماجرای مدیران “کتاب نخوان” در مازندران   کتاب نخوان بودن مدیران و مسولان دغدغه یک مدیرکل شده است. به گزارش حرف، آرزو ولی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در نشست خبری به مناسبت هفته کتابخوانی یکی از دغدغه های خود را کتاب خواندن مدیران و مسولان استان اعلام کرد و از تلاش های خود […]

ماجرای مدیران “کتاب نخوان” در مازندران

 

کتاب نخوان بودن مدیران و مسولان دغدغه یک مدیرکل شده است.

به گزارش حرف، آرزو ولی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در نشست خبری به مناسبت هفته کتابخوانی یکی از دغدغه های خود را کتاب خواندن مدیران و مسولان استان اعلام کرد و از تلاش های خود برای اجرایی شدن این موضوع و ناکامی ها گفت.

ولی پور می گوید که از کتاب نخواندن مدیران در یکی از جلسات استان گلایه کردم و حتی برخی از مدیران نیز ناراحت شدند و دلیل این موضوع را مشغله های زیاد روزمره اعلام کردند ولی کوتاه نیامدم از مقام ارشاد جلسه خواستم که در جلسات ماهانه بصورت رندمی از مدیران پرسیده شود که آخرین کتابی که خوانده اند چه بوده و درباره آن کمی توضیح بدهند. البته این موضوع پیامدهای دیگری هم داشت و برخی از مدیران پیغام دادند و خواهش کردند که اگر نوبت آنها شد، از قبل به آنها اطلاع بدهم تا بتوانند کتابی مطالعه کنند و در جلسه پاسخ بدهند و آبرویشان حفظ شود!

بنابرگفته های  خانم ولی پور، پیگیری ها برای کتاب خوان شدن مدیران را ادامه داده و حتی از مقام ارشد استانی خواسته که دورهمی های کتاب و کتابخوانی با همسران مدیران و مسولان برگزار کند و از طریق آنها بتواند آقایان مدیر را تشویق به خواندن کتاب کند!

به گزارش حرف، تلاش های مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در کتاب خوان شدن مدیران ستودنی است اما راه طولانی در پیش دارد که شاید به عمر مدیریتی ایشان کفاف ندهد!

 

خداحافظی یکی از شهرداران ساحلی

 

یکی از شهرداران شهرهای ساحلی مازندران در روزهای اخیر خداحافظی م یکند.

شنیده های روزنامه حرف مازندران حاکی است، این شهردار که یکی از گزینه های خودخوانده برای تصدی یکی از شهرداری های شهرهای بزرگتر اطراف بود به دلیل عملکرد ضعیف از سوی شورای شهر این شهر کنار گذاشته می شود.

براساس منابع روزنامه حرف، این شهردار طی روزهای آینده خداحافظی می کند اما هنوز شهر بعدی وی مشخص نیست.

 

اختلاف بر سر “یحیی پور” در “پل سفید”

 

در حالی که رئیس شورای اسلامی شهر پل سفید از انتخاب حسن یحیی پور به عنوان شهردار پل سفید و معرفی وی به استاندار خبرداده است اما شنیده ها حاکی است برخی اعضای شورای شهر این شهر با این انتصاب موافق نیستند.

براساس شنیده های روزنامه حرف مازندران، یحیی پور شهردار شهرهای دابودشت و ایزدشهر بود که در روزهای اخیر به عنوان شهردار پل سفید معرفی شد. به نظر می رسد اختلاف نظر در همه شوراهای اسلامی شهرها استان به این شهرداری هم سرایت کرده و یک دستی بر سر انتخاب شهردار این شهر حاکم نیست.

باید دید نظر استانداری و مخالفان انتصاب یحیی پور در پل سفید چه سرانجامی خواهد داشت.