اخبار ویژه روزنامه حرف مازندران / ۲۸ آبان

*تحقق پیش بینی درباره بازنشستگان ورزشی “حرف” در هفته های گذشته به مساله استعفای بازنشستگاه ورزش استان پرداخته بود که مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در نامه ای خواستار جایگزینی 5 رئیس هیات ورزشی در استان شده است. روسای هیات های فوتبال، کشتی، پزشکی شمشیربازی، موتورسواری و هاکی در مازندران بازنشسته به شمار می روندکه […]

*تحقق پیش بینی درباره بازنشستگان ورزشی

“حرف” در هفته های گذشته به مساله استعفای بازنشستگاه ورزش استان پرداخته بود که مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در نامه ای خواستار جایگزینی 5 رئیس هیات ورزشی در استان شده است.
روسای هیات های فوتبال، کشتی، پزشکی شمشیربازی، موتورسواری و هاکی در مازندران بازنشسته به شمار می روندکه حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در نامه ای به روسای این فدراسیون های ورزشی خواستار تعیین تکلیف این افراد شده است.
در بخش های دیگر استان مازندران نیز مدیران بازنشسته وجود دارند که در روزهای آینده خبر ترک پست این افراد نیز خبرساز خواهد شد.

*مدیرانی به افق نمایندگان

در یک جلسه استانی که با حضور نماینده یکی از شهرستان های مازندران برگزار شد، در گزارشی که یکی از مدیران استان ارایه کرد، گزارش تمام شهرستان ها ارائه و شهرستان ها از رامسر شروع و به گلوگاه ختم شد اما جدول ارایه شده در مانیتور سالن، تمام جدول ها از شهرستان محمودآباد شروع شده بود.
یکی از مدیران دیگر با نگاه طنز این نوع تنظیم گزارش را نگاه سیاسی مدیر مربوطه دانست. حسین زادگان سرپرست استانداری نیز به نگاه مدیرطنزپرداز پرداخت و دلیل این نوع گزارش را حضور اسماعیلی نماینده نور و محموداباد در جلسه عنوان کرد و گفت که مدیران می دانند خود را به کدام افق تنظیم کنند!
توقعات ریز و درشت نمایندگان مجلس کم کم به داستانی دنباله دار در مازندران تبدیل شده است، نمایندگان که از درج بودجه برای شهر و بخش و روستا به نام خود نمی گذرند و حتی هر افتتاحیه و برنامه ای را دوست دارند آن را به نام خود تمام کنند حتی فایل صوتی یک نماینده منتشر شده بود که رئیس یک اداره را به دلیل اینکه نام او را در ذیل نامه دیگر نماینده نوشته بود عصبانی شده بود.

*پست فروشی در تلگرام!

در روزهای اخیر با خالی شدن تعدادی زیادی پست های مدیریتی و نیز رفتن تعدادی از شهرداران، آرزومندان پست های مدیریتی در استان در فضای تلگرامی برای خود عرض اندام می کنند.
شنیده های روزنامه حرف مازندران حاکی است، خالی شدن صندلی های مدیریتی در مازندران در روزهای اخیر سبب شده است که برخی افراد طماع به مناسب مدیریتی سعی در نشان دادن و عرض اندام خود داشته باشند.
این افراد با لابی برخی ادمین های تلگرامی خود را به عنوان گزینه های اصلی فلان پست و فلان پست معرفی کرده و برای حود لابی می کند.شنیده شده است که برخی افراد متقاضی پست ها نیز در قبال پرداخت هایی درخواست می کنند که نام اشان به عنوان گزینه قطعی معرفی شود.در کنار فواید استفاده از تلگرام به نظر می رسد عدم نظارت بر محتوای آن موجب آشفتگی در حوزه خبررسانی و سیاسی شده است.

*اوضاع بهم ریخته شهرداری قائم شهر

در روزهای اخیر تعدادی از معاونان شهرداری این شهر جابه جا شده اند که حواشی را در پی داشته است.
شنیده های روزنامه حرف مازندران حاکی است که تغییر مسئولیت نظارتی اعضای شورای شهر قائم شهر به مسئولیت انتصابات موجب بروز مسائلی در شهرداری این شهر شده است.
جابه جایی های صورت گرفته در شهرداری قائم شهر به نظر می رسد بانظر اعضای شورای شهر صورت گرفته است که این امر به نظر مورد اعتراض برخی افراد و گروه ها نیز واقع شده است.