احیای باغ ۳۳ هکتاری و رفع موانع پروازی فرودگاه رامسر

رامسر- خبرنگار حرف: استاندار مازندران با بیان اینکه با پیگیری های بعمل آمده در راستای برنامه توسعه فرودگاه رامسر بودجه آن مصوب شد گفت: جهت رفع موانع پروازی فرودگاه رامسر با مصوب شدن و ابلاغ بودجه تیرهای برق برداشته و کابلها بصورت زمینی هدایت و درختان کنده می شود. محمد اسلامی افزود: علت لغو پروازهای […]

2

رامسر- خبرنگار حرف: استاندار مازندران با بیان اینکه با پیگیری های بعمل آمده در راستای برنامه توسعه فرودگاه رامسر بودجه آن مصوب شد گفت: جهت رفع موانع پروازی فرودگاه رامسر با مصوب شدن و ابلاغ بودجه تیرهای برق برداشته و کابلها بصورت زمینی هدایت و درختان کنده می شود.

محمد اسلامی افزود: علت لغو پروازهای ایران ایر‌ فرودگاه رامسر‌ ایجاد ایمنی پرواز و مه گرفتگی بوده است.وی با اشاره به راه اندازی پرواز کیش در فرودگاه رامسر با رایزنی های فرماندار این شهر گفت: در صورت راه اندازی این پروازها بصورت تور مسافرتی و با داشتن مسافر بصورت تور پروازی چارتری انجام می شود‌.

استاندار مازندران درباره توسعه گردشگری و تسهیل حمل و نقل در غرب مازندران گفت: حل مشکلات زیرساختی جاده ای و ایجاد جاده جایگزین در قالب کنار گذر سبب تسهیل در عبور و مرور و حمل و نقل جاده ای میشود که نیازمند سرمایه گذاری و توسعه زیرساخت است.

نماینده عالی دولت در استان مازندران تصریح کرد: جهت روان سازی ترافیک ایجاد مسیرهای جایگزین با طرح ضربتی انجام  میشود که نیازمند همکاری مردم و توافق آنها جهت بازگشایی مسیرها هستیم که در طرحهای اولویتی استان قرار دارد. اسلامی گفت: در راستای توسعه گردشگری و ایجاد امکانات ورزشی، تفریحی و‌ دریایی توسط بنیاد مستضعفان ۳ طرح در شهرستان رامسر ، تله کابین نمک آبرود، و بابلسر انجام می شود.استاندار مازندران افزود: توسعه گردشگری دریایی در تله کابین رامسر طبق برنامه های سرمایه گذار و با راه اندازی مارینا و کشتی تفریحی بوده که مورد حمایت استان است. اسلامی گفت: باغ ۳۳ هکتاری با هماهنگی و توافق بعمل آمده و طرح کلان و امکانات دائمی گردشگری مطابق ضوابط میراثی احیا میشود و با ایجاد طرح مناسب در بلوار معلم تا دریا اراضی جانبی ایجاد میشود تا مردم از امکانات گردشگری بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه طرح زباله سوز در ماههای آینده در تنکابن و نوشهر به بهره برداری میرسد که با این دو طرح مشکل زباله غرب مازندران برطرف می شود تصریح کرد: در راستای برنامه ریزی و تقویت زیر ساختهای توسعه مازندران با محدودیت بودجه مواجه هستیم که نیاز به جذب بودجه و سرمایه گذار دارد.