احداث زیرگذر هلومسر آمل

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آمل از احداث زیرگذر هلومسر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد . به گزارش حرف آنلاین، رمضانی ضمن اعلام اين مطلب گفت: بریدگی فعلی قبل از اجرای مجموعه بزرگ اکسین با تشخیص شورای ترافیک شهرستان آمل در سالهای گذشته احداث شد و هیچ […]

3

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آمل از احداث زیرگذر هلومسر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد .

به گزارش حرف آنلاین، رمضانی ضمن اعلام اين مطلب گفت: بریدگی فعلی قبل از اجرای مجموعه بزرگ اکسین با تشخیص شورای ترافیک شهرستان آمل در سالهای گذشته احداث شد و هیچ گونه ربطی به این مجموعه ندارد .

وي با اشاره به اینکه متاسفانه با سرعت زیاد رانندگان و عدم توجه به بریدگی ، شاهد تصادفات عدیده که منجر به کشته شدن می شد بودیم افزود : پیگیری های  نماینده مردم آمل در مجلس و اداره کل  بابت احداث زیرگذر هلومسر انجام شد .

رئیس اداره راه و شهرسازی آمل تاکید کرد : مبلغ یک میلیارد تومان برای احداث زیرگذر هلومسر اختصاص داده شده است . رمضانی یادآور شد : نقشه و مشخصات فنی زیرگذرتوسط اداره کل تهیه گردید  که به مناقصه گذاشته شده است .

وی اشاره کرد : مناقصه اول در تاریخ 4 مهر 97 به اتمام رسیده و پس از پایان مناقصه  پیمانکار منتخب شرایط لازم برای انجام پروژه را نداشت.

مهندس رمضانی اشاره کرد : کارشناسان اداره کل ، محل اجرای پروژه را مشخص کردند که قبل از زیرگذر فعلی هلومسر می باشد .

رئیس اداره راه و شهرسازی آمل تاکید کرد : مناقصه مرحله دوم بر روی سایت وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته که درتاریخ 4 آبان 97 بازگشایی خواهد شد  .

رمضانی عنوان داشت : پس از احداث زیرگذر هلومسر بریدگی  جنب مجتمع اکسن بسته خواهد شد و این زیرگذر بصورت رفت و برگشت می باشد .