احداث زیرگذر راه‌آهن هفت تن در شهرستان قائم‌شهر

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران از احداث زیرگذر هفت تن بااعتباری بالغ‌بر 13 میلیارد ریال در شهرستان قائم‌شهر خبر داد و گفت: اين زيرگذر باهدف ارتقاء ایمنی و همچنين كاهش تصادفات و تسهيل در امر حمل‌ونقل و کاربران جاده‌ای به اجرا در آمد. سید محمد نظری در خصوص مشخصات اجرايي پروژه مذكور عنوان كرد: […]

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران از احداث زیرگذر هفت تن بااعتباری بالغ‌بر 13 میلیارد ریال در شهرستان قائم‌شهر خبر داد و گفت: اين زيرگذر باهدف ارتقاء ایمنی و همچنين كاهش تصادفات و تسهيل در امر حمل‌ونقل و کاربران جاده‌ای به اجرا در آمد.

سید محمد نظری در خصوص مشخصات اجرايي پروژه مذكور عنوان كرد: این زيرگذر با قطعات پیش‌ساخته بتني به عرض 8/7 و طول 24/8 متر و همچنين 3 مسير می‌باشد. يك مسير اصلي زيرگذر به طول تقريبي 245 متر و يك مسير فرعي به روستاي منگل به طول 60 متر و يك مسير فرعي دسترسي به روستاي هفت تن به طول تقريبي 78 متر می‌باشد.

وی در خصوص مختصات این پروژه اظهار کرد: جهت ساخت باکس بتنی پل 62 قطعه پیش‌ساخته آماده و باکس‌ها به‌طور كامل نصب گرديد و ديوار رمپ خروجي و تخريب ديوار قديمي هم به‌صورت کامل انجام گرديد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران یادآور شد: اعتبار هزینه شده در این پروژه تاکنون بیش از 13 میلیارد ریال می‌باشد. گفتنی است در انجام این پروژه مقدار 1057 مترمکعب خاک‌برداری، 160 مترمکعب اجرای خاکریزسنگی و همچنین 2190 مترمربع تهیه آسفالت بندر جهت تثبیت خاک‌ریز محور قائم‌شهر انجام‌شده است.