احداث دهکده های گردشگری در مازندران ساماندهی می شود

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت: احداث دهکده های گردشگری و اقامتی در استان برای پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز ساماندهی می شود. به گزارش حرف، مهدی رازجویان در جلسه پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز با تاکید بر ضرورت حفظ و حراست از منابع ملی و اراضی کشاورزی استان، گفت: در مازندران اقدامات […]

328
سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران گفت: احداث دهکده های گردشگری و اقامتی در استان برای پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز ساماندهی می شود.
به گزارش حرف، مهدی رازجویان در جلسه پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز با تاکید بر ضرورت حفظ و حراست از منابع ملی و اراضی کشاورزی استان، گفت: در مازندران اقدامات موثری در این راستا صورت گرفته است و استاندار مازندران بر تداوم مجدانه این مسیر تاکید و اهتمام ویژه دارند.
رازجویان با بیان این که همه دستگاه ها و نهادهای ذی ربط باید برنامه های پیشگیرانه ی تغییر کاربری اراضی و ساخت و سازهای غیر مجاز را در راستای صیانت از منابع ملی در اولویت قرار دهند، افزود: این اقدامات پرشتاب تر استمرار یابد.
وی با اشاره به مصوبه هیات دولت در این خصوص، از برنامه ریزی برای ساماندهی طرح احداث دهکده های گردشگری و اقامتی در استان به عنوان راهکاری موثر در کاهش تقاضا و پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز خبر داد.
در آغاز این جلسه برخی اعضاء کارگروه به ارایه گزارشی از اقدامات و برنامه های خود پرداختند./ مهر