احتمال فروش خونه به خونه به خارج از استان

سرپرست تیم خونه به خونه بابل حکم اعلام شده از سوی فدراسیون را غیر منصفانه دانست و فروش امتیاز این تیم از سوی قاسم حسن‌زاده را محتمل دانست. ابراهیم محمودی، سرپرست خونه به خونه بابل در خصوص رای کمیته انضباطی پیرامون محرومیت بازیکن راه‌آهن گفت: من به آئین‌نامه انضباطی فوتبال ایران تسلط ندارم اما برای […]

1

سرپرست تیم خونه به خونه بابل حکم اعلام شده از سوی فدراسیون را غیر منصفانه دانست و فروش امتیاز این تیم از سوی قاسم حسن‌زاده را محتمل دانست.

ابراهیم محمودی، سرپرست خونه به خونه بابل در خصوص رای کمیته انضباطی پیرامون محرومیت بازیکن راه‌آهن گفت: من به آئین‌نامه انضباطی فوتبال ایران تسلط ندارم اما برای ما سوال است که آیا این خلاف بزرگ هم‌چنین حکمی دارد؟ آیا این حکم مطابق با آئین‌نامه فیفا است؟ ما با شهر همسایه خود هیچ مشکلی نداریم و نساجی هم افتخار فوتبال مازندران است اما اعتراضی که خونه به خونه انجام داده بعد ۳ ماه مورد بررسی قرار گرفته است. این حکم باید ۲ ماه پیش اعلام می‌شد نه الان که ۲۰ روز به شروع مسابقات لیگ یک مانده است.

وی در ادامه شرایط خونه به خونه را نامناسب دانست و اعلام کرد: آقای حسن‌زاده در مصاحبه‌ای که داشتند اعلام کردند قصد فروش تیم را دارند. من امیدوارم که نظر ایشان برگردد. چون آقای حسن‌زاده به فوتبال مازندران خدمت کرده و با خرجی که انجام داده است توانسته شور و هیجانی وصف ناپذیر در بابل به وجود آورد. متاسفانه به دلیل این که فدراسیون رای را دیر اعلام کرد همه بازیکنان ما رفتند اگر این حکم زودتر اعلام می‌شد تیم ما به فروش نمی‌رفت. فدراسیون به تماشاگران ما احترام نگذاشت.

طبق ادعای قاسم حسن‌زاده، چند بازیکن خونه به خونه در هفته‌‌های پایانی لیگ یک خود را مصدومیت زدند و برای این تیم بازی نکردند. نجفی در رابطه با این موضوع بیان کرد: من همیشه مثبت فکر می‌کنم و تفکرم بر این است که اتفاقی نیافتاده. اما در همان زمان کادر پزشکی ما اعلام کرد که این بازیکن سالم است و مشکلی برای انجام مسابقه ندارد. حتی آقای اسکوچیچ پرونده این بازیکن را به کرواسی فرستاد تا دکتری که سابقه همکاری با وی را دارد نتیجه نهایی را اعلام کند و ایشان هم گفتند بازیکن ما مشکلی ندارد. اما ایشان دور زمین می‌دوید و بعد از آن اعلام می‌کرد که مشکل دارد. حالا او به نساجی رفته و صحبت کردن در موردش درست نیست.

سرپرست تیم خونه به خونه در آخر فروش امتیاز این تیم را محتمل دانست و تصریح کرد: صحبت‌هایی در خصوص فروش امتیاز خونه به خونه به دریای بابل وجود دارد که من همین جا اعلام می‌کنم این تیم توانایی خرید امتیاز ما را ندارد. حالا باید ببینیم آقای حسن‌زاده چه تصمیمی می‌گیرد و حتی این احتمال وجود دارد امتیاز تیم به خارج از استان منتقل شود.

* خونه به خونه خواهان تجدید نظر شد !

همچنین وكيل باشگاه خونه به خونه از ثبت تجديد نظر خواهي نسبت راي كميته انضباطي در خصوص بازيكن غيرمجاز خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت،حسين حاجي لو اظهار داشت:با احترام به اعضاي كميته انضباطي از حق تجديد نظر خواهي مان استفاده كرديم و البته راي صادره داراي ابهامات و تناقضات قابل بحثي است.او ادامه داد: كميته تعيين انضباطي باستناد اقارير اين بازيكن و ابراز ندامت وي برايش تخفيف قائل شده است. نه من و نه هيچ يك از حضار در جلسه رسيدگي ابراز ندامت نديديم و تمام گفتار او در جهت تكذيب ماجرا بود. حالا كه همه چيز فاش شده ابراز ندامت كرده؟

حاجي لو افزود: اين كميته نساجي را تبرئه كرده اما در جريمه نقدي بصورت تضامني شريك دانسته. بالاخره نساجي يا مقصر است يا نيست. در تغيير نتيجه تبرئه شده در جريمه محكوم؟ اين كميته در استدلالي جالب كه منشا آن مشخص نيست اعلام كرده اين بازيكن نه حسين حسيني است نه امير حسين حسيني. من سئوالم اين است كه از كجا فهميديد كه برادر او مفقود شده؟ اين ادعا را قبلا در دادگاه بابل مطرح كرده و رد شده و اعتبار امر مختومه دارد. كميته انضباطي با چه تحقيقاتي متوجه اين ادعا شده؟او تصريح كرد: به كارگيري بازيكن بدون هويت عذر بدتر از گناه است. اصلا شايد بازيكن غير ايراني باشد و حضور خارجي ها هم در ليگ يك ممنوع است.قبلا ثبت احوال بابل به عنوان مرجع اصلي صدور اسناد هويتي و سجلي اعلام كرده بود كه هويت اين فرد حسين حسيني متولد ۱۳۷۱ است. كميته انضباطي خارج از صلاحيت خود اين نظريه را هم مردود دانسته. اين موارد در صلاحيت ثبت احوال و دادگستري است.

حاجي لو در پايان گفت: درخواست تجديد نظر داده ايم و امروز اين درخواست ثبت شد. بعد از اين مرحله پرونده قابليت ارجاع به CAS هم دارد و از تمام حقوق و اختيارات قانوني خود استفاده خواهيم كرد. باشگاه خونه به خونه خواسته غير معقولي ندارد. حالا كه مشخص شده جعل هويت صورت گرفته رسيدگي عادلانه خواسته ماست.