احتمال رد متقاضی سوم پرسپولیس

حرف آنلاین: رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد این احتمال وجود دارد متقاضی سوم خرید سهام باشگاه پرسپولیس کنار گذاشته شود. وی همچنین گفت: وضعیت واگذاری سهام سرخابی‌ها تا دوشنبه مشخص می‌شود. میرعلی پوری‌حسینی با اشاره به آخرین وضعیت بررسی متقاضیان خرید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و تاخیری که در اعلام نام برنده این […]

حرف آنلاین: رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد این احتمال وجود دارد متقاضی سوم خرید سهام باشگاه پرسپولیس کنار گذاشته شود. وی همچنین گفت: وضعیت واگذاری سهام سرخابی‌ها تا دوشنبه مشخص می‌شود.

میرعلی پوری‌حسینی با اشاره به آخرین وضعیت بررسی متقاضیان خرید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و تاخیری که در اعلام نام برنده این مزایده صورت گرفته است، ضمن بیان مطلب فوق گفت: به دلیل اینکه برای این دو باشگاه چهار متقاضی وجود داشت، نیازمند به زمان بیشتری بودیم تا بتوانیم استعلام‌های لازم در مورد متقاضیان را از مراجع مربوطه دریافت کنیم.

وی افزود:‌ به همین خاطر بررسی شرایط متقاضیان خرید این دو باشگاه به زمان بیشتری نیاز داشت که قرار است امروز (یکشنبه) با برگزاری نشست‌هایی، بررسی‌های نهایی در مورد احراز صلاحیت و اهلیت این متقاضیان صورت بگیرد و نهایتا صبح روز دوشنبه مراحل اداری کار انجام خواهد شد تا ساعت ۱۴ به طور رسمی برندگان این مزایده معرفی شوند.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی در پاسخ به این پرسش که عنوان شده اهلیت دو متقاضی خودروساز تائید شده است؟، تاکید کرد: اتفاقا باید برعکس این موضوع را اعلام کنم؛ از این جهت که تا این لحظه هنوز اهلیت دو شرکت منتسب به خودروسازان تائید نشده است. البته ممکن است در ادامه کار، این اتفاق صورت بگیرد اما تا امروز اهلیت این دو متقاضی تائید نشده است.

پوری‌‌‌حسینی در واکنش به اظهارات سبحانی مشاور خودش که عنوان کرده شانس برنده شدن دو شرکت استیل آذین و بهنام پیش‌روی کیش بیشتر از گزینه سوم خرید باشگاه پرسپولیس است، تصریح کرد: از آنجایی که متقاضی سوم در پیشنهاد ارائه شده خود دارای ابهاماتی شده و فرم پیشنهادی خود را مخدوش اعلام کرده است، این احتمال وجود دارد که متقاضی سوم پرسپولیس کنار گذاشته شود.

وی تاکید کرد: البته این اتفاق هنوز قطعی نیست و اجازه می‌خواهم در تصمیم نهایی، این موضوع را اعلام کنیم اما از آنجایی که پیشنهاد ارائه شده مخدوش است، احتمال کنار گذاشته شدن متقاضی سوم پرسپولیس وجود دارد.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی با تاکید مجدد بر اینکه احتمال برنده شدن دو شرکت خودروساز در مزایده باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس زیاد نیست،‌ گفت: هرچند این دو شرکت دولتی نیستند، اما همانطور که اشاره کردم، اهلیت آنها تاکنون اثبات نشده و زیر پایشان سفت نیست./ مهر