اجساد قربانیان نیویورکی در پارک دفن می‌شود

یک رسانه آمریکایی به نقل از یکی از مقامات شورای شهر نیویورک از احتمال دفن اجساد قربانیان کرونا در پارک‌های ملی به عنوان راهکار موقت برای پرهیز از انباشت اجساد خبر داد. نیویورک پست در گزارشی به نقل از «مارک لوین» رئیس کمیته بهداشت شورای شهر نیویورک، از احتمال دفن قربانیان کرونا در پارک‌های ملی […]


یک رسانه آمریکایی به نقل از یکی از مقامات شورای شهر نیویورک از احتمال دفن اجساد قربانیان کرونا در پارک‌های ملی به عنوان راهکار موقت برای پرهیز از انباشت اجساد خبر داد.

نیویورک پست در گزارشی به نقل از «مارک لوین» رئیس کمیته بهداشت شورای شهر نیویورک، از احتمال دفن قربانیان کرونا در پارک‌های ملی به عنوان راه حلی موقت برای خلاصی از انباشت اجساد در این شهر خبر داد.

البته این ادعا که در یک رشته توئیت از سوی لوین مطرح شد؛ از سوی شهرداری نیویورک رد شده است.

با این حال، لوین اظهار امیدواری کرده بود چنانچه آمار قربانیان کاهش پیدا کند؛ نیازی به عملی شدن این راهکار نیست.

به گفته لوین، در نیویورک روزانه ۲۰۰ تا ۲۱۵ نفر بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست می‌دهند که از این میان، ۲۰ تا ۲۵ قربانی در خانه‌هایشان جان می‌دهند.

ظاهراً هدف از دفن اجساد در پارک‌های ملی نیز ممانعت از تکرار تصاویری است مانند آنچه که به واسطه انباشت اجساد در ایتالیا شاهد بوده‌ایم.

دانشگاه جانز هاپکینز در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۱۵۰ نفر در آمریکا جان خود را بر اثر ابتلا به ویروس کرونا از دست داده اند.

آمریکا از نظر موارد ابتلا به کووید ۱۹ بیشترین آمار را در جهان به خود اختصاص داده به طوری که هم اکنون ۳۶۷ هزار نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

از نظر آمار فوتی های ناشی از این بیماری نیز، آمریکا جایگاه سوم را در دنیا به خود اخصاص داده است و تاکنون بیش از ۱۰ هزار نفر در این کشور قربانی شده اند.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا نیز می‌گوید مردم این کشور به ویژه در ایالات نیویورک و نیوجرسی، هفته دشواری را پیش رو دارند.