اجرای 229طرح اشتغال برای مددجویان چالوسی

چالوس-خبرنگار حرف: اجرای طرح اشتغال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد چالوس 15 درصد در سال گذشته نسبت به سال 95 رشد داشته است. رئیس کمیته امداد چالوس  از اجرای طرحهای اشتغال و خودکفایی برای مددجویان تحت حمایت  گزارشی ارائه کرد. محمد قمی اویلی ، رئیس کمیته امداد چالوس با بیان اینکه طرح های اجرا […]

4

چالوس-خبرنگار حرف: اجرای طرح اشتغال برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد چالوس 15 درصد در سال گذشته نسبت به سال 95 رشد داشته است.

رئیس کمیته امداد چالوس  از اجرای طرحهای اشتغال و خودکفایی برای مددجویان تحت حمایت  گزارشی ارائه کرد.

محمد قمی اویلی ، رئیس کمیته امداد چالوس با بیان اینکه طرح های اجرا شده برای مددجویان تحت حمایت در این شهرستان در زمینه های خدماتی، دامداری ، کشاورزی، صنایع دستی ، صنفی و صنعتی بوده است، گفت: تسهیلات 62 طرح اشتغال با  اعتباری به ارزش 416میلیون تومان از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه توانمند سازی مددجویان یکی از اهداف  اصلی این نهاد بوده است، افزود: در سال گذشته تعداد 229 طرح اشتغال با مبلغ سه میلیاردو 514 میلیون تومان برای مددجویان تحت حمایت در این شهرستان اجرا شده است.

رئیس کمیته امداد چالوس ادامه داد: اجرای طرح اشتغال برای مددجویان تحت حمایت در این شهرستان  از نظر تعداد طرح   15درصد و از نظر پرداخت اعتبار 50 درصد در سال گذشته نسبت به سال 95 رشد داشته است.

رئیس کمیته امداد چالوس  با بیان اینکه در سال گذشته 402 مددجو از خدمات آموزش های فنی و حرفه ای  بهره مند شدند، گفت: 42 مورد کاریابی و تعامل با کارفرما برای مددجویان انجام شده است.

قمی با ابراز امیدواری نسبت به حفظ روند رو به جلوی توانمندسازی مددجویان، گفت: نیکوکاران چالوسی می توانند با افتتاح حساب و سپرده‌ گذاری قرض الحسنه در صندوق امداد ولایت یاری گر کمیته امداد در افزایش تعداد و مبلغ وام ‌های پرداختی به طرح های اشتغال و خودکفایی مددجویان و نیازمندان شهرستان باشند و در جهت ریشه کنی فقر و محرومیت گام هایی پایدار و اساسی بردارند.

شایسته ذکر است در شهرستان چالوس دو هزار و 590خانوار تحت حمایت  کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مندهستند.