اجرای طرح جهادی مقابله با انشعابات غيرمجاز برق «ویژه‌ تابستان»

مدیرعامل شركت توزيع نيروی برق غرب مازندران گفت: طرح جهادی مقابله با انشعابات غیرمجاز برق «ویژه‌ تابستان» در محدوده شرکت توزیع نیروی برق غرب استان آغاز شد. کیوان فرح‌زاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای فاز اول این طرح در تاریخ ٣٠ و ٣١ خرداد از ساعت ۹ تا ۱۴ تعداد ١٤١ نفر در […]

مدیرعامل شركت توزيع نيروی برق غرب مازندران گفت: طرح جهادی مقابله با انشعابات غیرمجاز برق «ویژه‌ تابستان» در محدوده شرکت توزیع نیروی برق غرب استان آغاز شد.

کیوان فرح‌زاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای فاز اول این طرح در تاریخ ٣٠ و ٣١ خرداد از ساعت ۹ تا ۱۴ تعداد ١٤١ نفر در قالب ۴۷ اکیپ از واحدهای تخصصی تست و بازرسی، گروه‌های عملیاتی و ناظرین ستادی با حضور در مناطق آلوده به برق غیرمجاز نسبت به شناسایی و قطع انشعابات مستقیم اقدام خواهند کرد.

کیوان فرح‌زاد افزود: به‌منظور شناسایی دیگر انشعابات غیرمجاز، اجرای این طرح به‌طور مستمر و به‌صورت ویژه و با حضور و نظارت میدانى اعضاى شوراى معاونین و مدیران فنى واداری ادامه خواهد یافت.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین عوامل تحمیل خسارت به مشترکان، وجود انشعابات غیرمجاز و سوءاستفاده از کنتورهای برق است که این پدیده شوم، آسیب‌های جدی به تأسیسات زیربنایی به‌ویژه در همان مناطق آلوده وارد می‌کند.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران بیان کرد: یکى از اولویت‌هاى مهم در اجرای این طرح، استفاده از نتایج پایش و تحلیل مربوط به بارگیرى مستمر در ساعات پیک از پست‌ها و فیدرهاى فول‌بار توزیع است.

وی گفت: از مشترکان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و یا احتمال وقوع هرگونه سوءاستفاده از شبکه برق و کنتورها برای پیشگیری از تحمیل خسارات ذکرشده و جلوگیری از تضییع حقوق سایر مشترکان مراتب را به شماره تلفن ١٢١ اطلاع‌رسانی کنند.