اتفاقی که برای پرسپولیس «سم» است

مربی تیم فوتبال امید و پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به دیدار برگشت این تیم برابر السد در لیگ قهرمانان، گفت: پرسپولیس نباید اسیر غرور شود تا بلای جانش شده و به فینال نرسد. رضا شاهردوی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال امید ایران گفت: اردوی جدید تیم فوتبال امید با گروه دوم که شامل نفرات […]

1

مربی تیم فوتبال امید و پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به دیدار برگشت این تیم برابر السد در لیگ قهرمانان، گفت: پرسپولیس نباید اسیر غرور شود تا بلای جانش شده و به فینال نرسد.

رضا شاهردوی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال امید ایران گفت: اردوی جدید تیم فوتبال امید با گروه دوم که شامل نفرات جدیدتری نسبت به بازی‌های آسیایی جاکارتا است آغاز شد تا بتوانیم استعدادهای بیشتری را پیدا کنیم و تیم امید قدرتمندی را تشکیل دهیم. فکر می کنم این روند بتواند موفقیت های خوبی را برای تیم رقم بزند.

مربی تیم فوتبال امید ایران ادامه داد: تقریبا تمام بازی های رده پایه را بررسی کردیم و بازیکنانی را که به نظرمان حقشان بود به اردو بیایند را دعوت کردیم. استعداد فوتبال ایران بسیار زیاد است و باید روند استعدادیابی را ادامه دهیم.

شاهرودی که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را در کارنامه دارد درباره نتایج این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: باید از تمام مجموعه باشگاه پرسپولیس تشکر صمیمانه کرد.  آنها با دست خالی توانسته اند نتایج درخشانی بگیرند. تیمی که مشکلات مالی خاص خودش را دارد اما حمایت کافی از آن نمی‌شود.

وی در ادامه افزود: تفکرات فنی برانکو ایوانکوویچ سبب شد تا پرسپولیس در بازی آخر خود مقابل السد قطر عملکرد فوق العاده ای داشته باشد و به پیروزی برسد. برد پرسپولیس در بازی رفت کمک فراوانی به آنها می کند تا در بازی برگشت خود در تهران راحت‌تر بازی کنند. بازیکنان پرسپولیس مانع از پاسکاری هافبک های السد شدند. آنها ژاوی را که بدون شک هنوز هم یکی از بهترین های فوتبال دنیا است مهار کردند و همین امر کافی بود تا او پاس ندهد و خلق موقعیت نکند.

شاهرودی درباره اهمیت بازی برگشت پرسپولیس و السد قطر اظهار داشت: پرسپولیس نباید مغرورانه بازی کند. همین موضوع می تواند برای پرسپولیس در آزادی سم باشد. اگر پرسپولیس تاکتیک همیشگی خود را پیاده کند بدون شک فینالیست می شود.

وی درباره اینکه برانکو ایوانکوویچ با وجود محرومیت باشگاه پرسپولیس حاضر نیست مهدی طارمی در نیم فصل به پرسپولیس بازگردد خاطرنشان کرد: او هم مثل تمام اهالی فوتبال، همه چیز را می فهمد. طارمی دلیل محرومیت باشگاه از سوی فیفا شده است. برانکو هم حاضر نیست بی انضباطی را تحمل کند. تیمش به دلیل هم نظم توانسته است نتیجه بگیرد و طبیعی است قید طارمی را بزند.