اتصال 563 واحد تولیدی به تصفیه خانه فاضلاب

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از اتصال 563 واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی به تصفیه خانه فاضلاب خبر داد. به گزارش حرف به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی اظهار داشت: فاضلاب و پساب از مهمترین منابع آلاینده به شمار می روند و مدیریت اصولی […]

4
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از اتصال 563 واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی به تصفیه خانه فاضلاب خبر داد.
به گزارش حرف به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی اظهار داشت: فاضلاب و پساب از مهمترین منابع آلاینده به شمار می روند و مدیریت اصولی آن گام موثری در راستای حفاظت و بهسازی محیط زیست و استفاده پایدار از منابع حیاتی است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: وجود تصفیه خانه های فاضلاب در شهرک ها و نواحی صنعتی و مباحث آب گردانی و استفاده دوباره از آب مهم و حیاتی می باشد .
موسوی با اشاره به ساخت 14 تصفیه خانه فاضلاب در شهرکهای صنعتی اظهار داشت: ساخت تصفیه خانه فاضلاب علاوه بر جلوگیری از مشکلات زیست محیطی و کاهش آلودگی در ایجاد فضای سبزو صیانت از محیط زیست بسیار موثر است و واحدهای تولیدی و صنعتی نیز با رعایت اصول زیست محیطی پیش تصفیه می توانند در افزایش کارایی تصفیه خانه های فاضلاب نقش موثری داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: تا سال گذشته و بر اساس دستورالعمل جدید سازمان 509 واحد تولیدی و صنعتی استان به تصفیه خانه های فاضلاب متصل شده اند و در برنامه عملیاتی امسال نیز تاکنون 54 واحد نیز متصل شده اند که در مجموع 563 واحد تولیدی به تصفیه خانه فاضلاب متصل شده اند.