اتحاد و اعتدال، حلقه گمشده مسئولان ساری

حرف آنلاین: نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر ساری گفت: اتحاد و اعتدال حلقه گمشده مدیریت شهری در مرکز استان است. مرتضی بابایی لولتی ، هنگام نام نویسی در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ساری در جمع اهالی رسانه یکی از اهداف حضور خود در انتخابات را جامع عمل پوشاندن به تعالیم و فرامین […]

حرف آنلاین: نامزد پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر ساری گفت: اتحاد و اعتدال حلقه گمشده مدیریت شهری در مرکز استان است.

مرتضی بابایی لولتی ، هنگام نام نویسی در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ساری در جمع اهالی رسانه یکی از اهداف حضور خود در انتخابات را جامع عمل پوشاندن به تعالیم و فرامین مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: اهداف دیگرم ایجاد شور و اشتیاق برای حضور مردم در صحنه انتخابات است.IMG_20170323_151808

وی افزود: اگرچه برای شهر برنامه‌ریزی‌هایی شده است، اما احساس می‌شود حلقه گم‌شده ی زنجیره توسعه شهر، اتحاد و اعتدال است که‌ امروز در مرکز استان دیده نمی‌شود، تلاش ما این است تا عنصر مکمل بین دو جبهه ی‌ به وجود آمده ایجاد شود.

بابایی لولتی، با بیان اینکه دعوت به حضور همه جانبه، دقت عمل در انتخاب آگاهانه و توجه به مسائل معنوی از اهم مباحث مورد توجه مردم در انتخاب فرد اصلح است، گفت: اعتقاد بنده این است کاندیداهایی که تنها با تکیه بر مادیات وارد عرصه انتخابات می‌شوند هدفی جز دست‌درازی به بیت ‌المال ندارند و این امری واضح است که از بیان آن ابایی ندارم.

وی درباره معیارهای خود برای ورود به شورا، گفت: عرصه شورا عرصه‌ای نظارتی و مشورتی است نه عرصه متولی شهری چرا که نظارت با متولی شهر است.

بابایی با بیان اینکه بنده برنامه‌های متعددی دارم و در نظر دارم در نشستی با اهالی رسانه جزئیات آن را تشریح کنم، گفت: اولین شعاری که در بین شعارهای انتخاباتی ام مشهود است بحث گردشگری است که توجه به آن برند شهری محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در ساری برند بهارنارنج را یدک می‌کشیم اما سوالی که در این بحث با آن مواجه هستیم این است که بهار نارنج در راستای مدیریت شهری چه تاثیری جز هزینه دارد؟

بابایی لولتی ادامه داد: میلیارد‌ها تومان صرف جشنواره بهارنارنج می‌شود اما فقط جشنواره ‌ای بدون دستاورد برپا می‌شود که نتیجه ای جز هزینه ندارد. وی ابراز امیدواری کرد با یک برنامه ریزی صحیح و هدفمند، گردشگری شهرستان ساری براساس واقعیت های موجود برندسازی شود تا به دنبال آن شاهد شکوفایی اقتصادی و درآمدزایی برای شهر باشیم.