اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان فریدونکنار

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد . سرهنگ “غلامحسین رمضان نژاد” در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی،سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان […]

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 8 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ “غلامحسین رمضان نژاد” در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی،سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، افزود: در اجرای این طرح، پس از تشکیل تیم های اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی و دستگیری 27 نفر از معتادان متجاهر ، سارقان و مجرمان سابقه در این شهرستان شدند .سرهنگ رمضان نژاد، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف کردند .

وی از توقیف 31 دستگاه خودرو و 28دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: کشف 8 فقره سرقت اماکن و منزل از دیگر موفقیت های اجرای این طرح بوده است .سرهنگ رمضان نژاد افزود: در این طرح تعداد 3 واحد صنفی متخلف بعلت عدم رعایت ضوابط صنفی و قانونی پلمب شدند.