آموزش کارکنان در برنامه استراتژیک وزارت بهداشت

  مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه نخستین گردهمایی روابط عمومی های دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه یک کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار می شود، گفت: برای نخستین بار در نشست مدیران روابط عمومی حدود ۶ ساعت برنامه آموزشی با حضور استاد این […]

img

 

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه نخستین گردهمایی روابط عمومی های دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه یک کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار می شود، گفت: برای نخستین بار در نشست مدیران روابط عمومی حدود ۶ ساعت برنامه آموزشی با حضور استاد این حوزه در سطح کشور برگزار می شود.

به گزارش حرف آنلاین، فرزاد گوهر دهی،  به استقبال وزارت بهداشت از برنامه ی مازندران اشاره کرد و افزود: در برنامه استراتژیک وزارت بهداشت بر آموزش مدیران و کارکنان دیده شده است که برای مدیران مناطق برای اولین بار این برنامه در حال اجرا است.

دکتر گوهر دهی به فعالیت های روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اشاره کرد و ادامه داد: در سال گذشته 28 نشست مطبوعاتی با مسذد دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد که در شش ماهه سال جاری نیز 14 نشست برگزار که در 6 جلسه رئیس دانشگاه علوم پزشکی حضور داشتند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه سه هزار و 253 مورد خبر در روزنامه های محلی و کشوری چاپ شده است، گفت: با توجه به بخش نامه وزارتخانه سقف اعتباری فعالیت های حوزه های مختلف دانشگاه ها را 90 درصد اعتبارات سال 95 قرار داده است که محدودیت های زیادی نسبت به سال 96 داریم که با توجه به این مسئله  تا کنون دو هزار خبر در سال جاری درج شده است.

وی به درج خبر در سایت ها و خبرگزاری ها اشاره کرد و افزود: در سال گذشته دو هزار و 370 خبر درج شده که در شش ماهه سال جاری نیز این رقم  هزارو 58 خبر بوده است.

دکتر گوهر دهی آموزش سلامت به آحاد جامعه را یکی از وظایف روابط عمومی دانشگاه های علوم پزشکی عنوان کرد و ادامه داد:  در سال گذشته 156 مورد مطلب با تنوع آموزشی در جراید استان درج شده است و در سال جاری نیز 125 مطلب تهیه و انتشار پیدا کرده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه تا کنون 78 مورد از اخبار دانشگاه علوم پزشکی از طریق صداوسیما انعکاس پیدا کرده است، گفت: دو برنامه با محوریت حوزه سلامت به صورت هفتگی از صداو سیمای مازندران پخش می شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه آوای سلامت نیز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی برای رادیو تهیه شده که در شش ماهه سال جاری 153 برنامه پخش شده است.

دکتر گوهر دهی به شورای پیام رسان اشاره کرد و گفت : در سال گذشته 253 مورد و در سال جاری 100 مورد از طریق شورای پیام رسان ست.