آماده باش هیات نجات غرق مازندران به ناجیان و مسافران

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی مازندران، با انتشار اطلاعیه ای، ضمن هشدار به استفاده کنندگان از دریا، پیام آماده باش، به همه ناجیانِ مستقر در نوارِ ساحلی مازندران ارسال کرد. نقی کریمیان اظهار کرد: از سوی امداد نجات مستقر در طرح دریا ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم الحرام و در آستانه تاسوعا وعاشورا […]

636630077523355161

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی مازندران، با انتشار اطلاعیه ای، ضمن هشدار به استفاده کنندگان از دریا، پیام آماده باش، به همه ناجیانِ مستقر در نوارِ ساحلی مازندران ارسال کرد.

نقی کریمیان اظهار کرد: از سوی امداد نجات مستقر در طرح دریا ضمن تسلیت به مناسبت ایام محرم الحرام و در آستانه تاسوعا وعاشورا وبه شهادت رسیدن سرور وسالار شهیدان آقا اباعبدالله  (ع) و۷۲ تن از یاران باوفایش، با توجه به تعطیلاتِ روزهای چهارشنبه ؛پنجشنبه  جمعه، ۲۸ و ۲۹ و ۳۰ شهریور ماه  و ورودِ حجمِ عظیمِ مسافر به مازندران برای استفاده از دریا،  بعلت طوفانی و مواج بودن دریا و ضمن درخواست و هشدار به استفاده کنندگان از دریا، در جهت توجه به توصیه های ناجیان، دستور آماده باشِ کامل به همه ناجیانِ مستقر در سواحل استان مازندران دستور آماده باش صادر می‌شود.

وی افزود: لازم است روئسای هیئت های شهرستان ها، ضمن انتقال این موضوع به ناجیان، نسبت به کنترل حضور منجیان غریق در سواحل، حساسیتِ ویژه‌ نشان دهند.