آقای گل جهان در یک قدمی شهروند ساری

شمسایی گفت: اهدافم با هدف شهروند تقریبا نزدیک بهم است و اگر بتوانند هدفشان را با هدف من کاملا منطبق کنند، در خدمتشان خواهم بود. وحید شمسایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مذاکره باشگاه شهروند ساری با او توضیح داد: شاید خیلی از باشگاه‌ها بخواهند با من صحبت کنند اما هیچ‌گاه دوست ندارم تا قبل […]

2

شمسایی گفت: اهدافم با هدف شهروند تقریبا نزدیک بهم است و اگر بتوانند هدفشان را با هدف من کاملا منطبق کنند، در خدمتشان خواهم بود.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره مذاکره باشگاه شهروند ساری با او توضیح داد: شاید خیلی از باشگاه‌ها بخواهند با من صحبت کنند اما هیچ‌گاه دوست ندارم تا قبل از امضای قرارداد اعلام کنم. من با سعید نجاریان(مدیرعامل شهروند ساری) در قالب رفاقت صحبت کردم و این پیشنهاد به من مطرح شد اما قرار نبود رسانه‌ای شود و بعد از اینکه خبرش در یکی از سایت‌ها منتشر شد ناچارم توضیحی بدهن.

او افزود: هدفی در ذهنم است که به نجاریان هم گفته‌ام‌. از طرفی با هر رقمی جایی نمی‌روم؛ حتی اگر ۱۰ سال خانه بنشینم. نجاریان فضا را مهیا کرده و تشنه این است که ساری از فضای پایین و میانه جدول خارج شود. اما مربیان برزگی همچون رعدی، ابطحی، صالح و اسماعیل‌پور در این تیم زحمت کشیده‌اند.

شمسایی خاطرنشان کرد: ساری می‌تواند برنامه ریزی خوبی داشته باشد تا هدفش را ارتقا دهد. اگر نجاریان بتواند خواسته‌هایم را عملی کند، تیم در ۲ سال می‌تواند به اهداف تعیین شده برسد. چرا که تماشاگران خوب و بازیکنان خوبی دارد اما نیازمند فکر جدید است.

سرمربی سابق تاسیسات دریایی تهران با بیان اینکه برای رسیدن به قهرمانی، زمان از دست رفته است، گفت: امسال می‌توانیم جزو تیم‌های راه یافته به پلی آفی باشیم و سال بعد مدعی قهرمانی شویم. من به شهروند تاکید کردم فقط فکر قهرمانی دارم و حتی دومی هم برایم سخت است. نجاریان هم دوست دارد خدمت کند و در وضع بد اقتصاد باید از کسانی که هزینه می‌کنند تشکر کرد. او هم دوست دارد پرچم فوتسال در ساری بالا باشد و اگر قسمت باشد، من هم کمکشان می‌کنم. من در تبریز، اصفهان و تهران به قهرمانی رسیده‌ام و دوست دارم هدف‌گذاری خوبی در ساری انجام شود. کاملا صادقانه با نجاریان همه صحبت‌ها را کرده‌ایم و اولین چیزی که گفتم این بود که دوست ندارم اگر وارد ساری می‌شوم رفاقتم با شما زیرسوال برود. من هنوز با خانواده دبیری ارتباط دارم و با سایر مدیرانم هم هنوز رفیقم.

شمسایی در پاسخ به این پرسش که مذاکره با شهروند در چه مرحله‌ایست و چه زمانی تصمیم نهایی مشخص می‌شود گفت: دو- سه دفعه در تهران و دو-سه بار هم تلفنی صحبت کردیم. برنامه من سه ساله و پلکانی است. اما اگر بیست روز پیش که اولین بار صحبت کردیم، می‌دانستم نجاریان تشنه قهرمانی است، از همان موقع استارت می‌زدیم و بازیکنان شاخص را جذب می‌کردیم تا در سال اول برای قهرمانی بجنگیم. اما الآن بسیاری از بازیکنان کلیدی جذب تیم‌ها شده‌اند و قهرمانی برای سال دوم در دستور کارمان قرار خواهد گرفت. با این حال منتظر تصمصیم مسئولان شهروند هستم و اگر قرار است وقتم را برایشان صرف کنم، دوست دارم جاپای خوبی به یادگار بگذارم. تا الان متوجه شده‌ام هدفشان نزدیک هدف من است. اگر هدفشان به هدفم برسد یاعلی می‌گوییم.

شمسایی در پایان درباره اینکه گفته می‌شود درصورت عدم توافق با شهروند، با پارسیان شهرقدس همکاری خواهد کرد،  گفت: باید ببنیم آن‌ها نیز هزینه شمسایی را دارند یا نه. خوراکچی با آن‌ها جلسه داشته و پارسیانی‌ها نیز دوست دارند خدمت کنند. اما دوست داشتن با عمل کردن فاصله دارد. حقیقتش را اگر بخواهید، دیشب یکی از دوستان ما با مدیرعامل پارسیان صحبت کرد و صحبتی هم با خود من داشته‌اند.