آغاز راه اندازی بیمارستان جایگزین در بهشهر

نخستین جلسه کارگروه راه اندازی بیمارستان جایگزین بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر در محل این بیمارستان تشکیل شد. به گزارش حرف به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نخستین جلسه کارگروه راه اندازی بیمارستان جایگزین بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر با حضور دکتر محمدپنبه چی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی […]

نخستین جلسه کارگروه راه اندازی بیمارستان جایگزین بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر در محل این بیمارستان تشکیل شد.

به گزارش حرف به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نخستین جلسه کارگروه راه اندازی بیمارستان جایگزین بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر با حضور دکتر محمدپنبه چی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مسئول کارگروه و دکتر حامد روحانی زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران و همچنین سایر اعضا تشکیل شد.

دکتر پنبه چی در این نشست ضمن ارائه توضیحاتی درباره چگونگی انتقال از بیمارستان فعلی به بیمارستان جایگزین، گفت: انتقال تجهیزات و منابع باید با برنامه زمانبندی مناسب و اجرای دقیق صورت گیرد و حداکثر فرصت انتقال نیز 10 مرداد ماه سال جاری می باشد.

دکتر پنبه چی ضمن تبیین روند انتقال، خواستار تشکیل کمیته های مختلف تخصصی برای این انتقال شد و گفت: باید توجه دقیقی بر خدمات رسانی مناسب در زمان انتقال صورت گیرد تا  ارائه خدمت به مردم شریف بهشهر  حومه خللی وارد نگردد.

در ادامه نیز دکتر روحانی زاده، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مسئول کمیته بهره برداری این بیمارستان درباره بخش های مختلف بیمارستان جایگزین، گفت: باید در این فرصت مسئولین بخش های مختلف بیمارستان فعلی از بیمارستان جایگزین بازدید تا به صورت مستقیم در جریان روند اجرایی انتقال این بیمارستان قرار گیرند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: دفتر مدیریت بیمارستان باید در اولین فرصت راه اندازی و همه ارتباطات با این دفتر صورت گیرد.

گفتنی است در ادامه جلسه نیز هر یک از اعضا کارگروه نقطه نظرات خود را بیان کرده و آمادگی خود را بر انجام صحیح و مطلوب جابجایی اعلام نمودند.